20 prosince 2015

Tak trochu vodně .....


..... jsou laděné následující snímky.
Tak počasí v poslední době ani jiné není.
Deštivé a šedé. Navíc ani moje nálada není zrovna růžová,
a tak jsem zvolila i minimálně barev .....




I když tady spíš ta voda vypadá jak dým ....








13 komentářů:

  1. Ty fotky mezi větvičkami jsou zvláštní. to je voda ze studny, nebo nějaký vodopád? Poslední fotka je moc příjemná.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je vývod ze svodu z okapu který mám do sudu abych měla vodu na zalévání

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí kapky na větvičce a předposlední detail je zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  4. Kapky na větvích jsou jako jarní kočičky.....

    OdpovědětVymazat
  5. Některé záběry jsou zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Já to tak nepotřebuju, ale Bobí moc. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Taky jsem koukala co ten pomalej čas s tím pramínkem udělal

    OdpovědětVymazat
  8. To černobílé ladění působí hodně umělecky, někteří opravdoví fotografové na něj nedají dopustit.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: A ještě kdyby ty kapky byly krvavé ..... to mě bylo ještě hůř než při focení těch svíček ....

    OdpovědětVymazat
  10. Mokré,studené,ale moc pěkné

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....