21 prosince 2015

Svíčkové nokturno .....



Přiznávám, že pokud si chci něco fotit,
tak nechodím nijak daleko. Držím se doma, hlavně kvůli
Bobešovi aby měl pravidelný přísun jídla a tekutin protože
už naštěstí! se dost zlepšuje. Nechci být zatím přehnaně optimistická
a beru ty změny k lepšímu s rezervou, nicméně vidět a znát jsou opravdu
hodně. Když mi FB připomněl co bylo touhle dobou vloni, tak jsme na tom
byli naprosto stejně. Jen s tím rozdílem že nám zcela bez zjevného důvodu
přestal chodit. I když tentokrát to nebylo kupodivu tak drastické jak loni,
výsledek byl o dost horší. Dokonce ani vet si nebyl jistý jestli to vůbec
tentokrát Bobeš vydrží. Dokonce mi dnes přiznal, že měl pochyby, a
to velké, jestli Bobeš vůbec přežije páteční noc co zůstal v
ordinaci na kapačkách, a že zřejmě jednu chvíli upadl
na pár minut do kómatu. Jenže zvládl brouček
a začíná zas ožívat .....


Dneska to je o naději a svátečním zázraku jedinečného světla
které umí jen svíčky .....









16 komentářů:

  1. Pěkné. Moc se mi líbí ten tvůj věneček. A nafocené krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jako vždy jsem dělala pro jiné a na adventní věnec pro mne nezbyl čas ani už fantazie. Tak jsem zcela bez ní vzala loňskej co byl na dveřích a udělala z něj něco na způsob adventního.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné plamínky, to se mi nedaří vyfotit Bobšovi posílám pohlazení, já věděla, že je to pašák a na vánoce Tě nezklame Přesto mu pořád držím palce on to moc potřebuje

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To tedy ano, potřebuje a moc....

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné Měj se vánočně

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: děkuju, i ty se měj fajn

    OdpovědětVymazat
  7. Wow! Ty fotky jsou krásné! Moc se povedly! Hlavně ta třetí! ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem čekal svíčkovou na talíři :)Svíčky k Vánocům patří, ale bohužel i k hřbitovům. Poslední dvě potemnělé fotky navozují melancholickou náladu, anebo možná i romantickou.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: No vidíš, tu já dělám málokdy . Tak nálada v té době focení nebyla nijak veselá a světlá  tudíž to je taky vidět.

    OdpovědětVymazat
  10. Tvoje fotohrátky jsou vždycky moc pěkné a zajímavé, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Její zlatá sestřička visí taky na okně v jedné kuchyni a stříbrná a bílá putovali až na Ukrajinu. Bobí se lepší, ale chce to opatrně a ještě to potrvá dlouho.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Mamka dostala tu hvězdu a byla z ní úplně vedle, moc se jí líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: To mě moc těší, že jí nechce uklidit hned po vánocích

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: To nehrozí a u mě taky ne, koule visí na pěkném místě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....