02 listopadu 2015

Zlato a bronz .....



Sluníčko si momentálně řeklo,
že by zas na chvíli mohlo nastoupit do služby a svítí a svítí
jak o závod. A já, alespoň obden, chodím a fotím a fotím taky
jako závod. Tentokrát to je o zlatě a bronzu. Ne sice ve smyslu medailí,
ale zabarvení buků a javorů. I když si myslím, že za tu krásu co teď
příroda nabízí by si určitě tu zlatou medaili zasloužila.
Těch zatím letošních podzimních fotek už mám dost velkou zásobu a
obávám se, že jsou tak trochu monotématické. Takže se budu je snažit
nějak prokládat i těmi kde vládně jiná barva, nebo spíš i trochu
zas recenzemi na filmy, pokud zrovna mi ten film za tu recenzi
a doporučení ostatním bude stát. A občas se tu ukáže
i odkaz na to, co se bude dít na Fotografia klubu, kde jsem
jedním z nových správců a kde se občas budou konat i akce
pro nečleny. možná se z nich později i členové stanou
a já se budu snažit abych přispěla svou hřivnou k tomu
aby se stal klub poutavým místem pro všechny.



Zlato nahoře .....


..... i dole.


Nahoře ....


..... a dole.


A nahoře .....


A všude kolem ......


Nad hlavou ....



Bronzem se odívají buky .....







Ale někdy si střihnou na jednom stromku i tři barvy najednou.



Jindy se jim tam připlete vetřelec s plody .




28 komentářů:

  1. Výstižný název článku a moje nejoblíbenější podzimně oděné stromy, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zvlášť na tebe a na JiHei jsem myslela jestli se nechcete přihlásit za členky, vašich fotek by tam bylo třeba jako sůl.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hmmm, to tedy nevím, Vendy, mám ráda svobodu "podnikání", musela bych znát podmínky.

    OdpovědětVymazat
  4. Umí ten podzim malovat, jen co je pravda Když se to pěkně nafotí, pak je to paráda a tobě se daří

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné barvy! :) Ta žlutá a červená se mi líbí nejvíc a venku to vypadá fakt krásně :). Pěkné fotečky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Příroda dává návod, jak ze zelené udělat "zlato"....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Jenže nevyužitelnej. Nechává si to pro sebe!

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: To se nemusíš bát. Pokud bys byla členkou tak tvojí povinností (myslím že milou) by bylo přispívat do různých projektů které na klubu jsou. Samozřejmě fotkama. Na to máš povětšinou čas měsíc. Ale pokud se ti to nehodí nebo nic nenafotíš také se nic neděje. Abys nebyla případně vyloučená stačí když přispěješ párkrát do roka, nemusíš samozřejmě každý měsíc do každého projektu.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nechám si to projít hlavou, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak blahopřeji, paní správcová...

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tak děkuji pane. I tebe bych ráda požádala jestli bys jako výborný fotograf nechtěl přijmout členství. Ráda bych tam dostala určitou kvalitu kterou reprezentuješ mezi fotícími blogery i ty. Tvoje fotky jsou jedinečné a myslím že by byly i na daná témata.

    OdpovědětVymazat
  12. Až oči přecházejí! Ty bronzové barvy podzimu miluju

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Jsou krásné ale pomíjivé. Už není na stromech nic z té krásy. Mráz to ošlehnul a je to dole....

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Naprosto s tebou souhlasím. Ostatně já buky miluju v jakékoliv podobě. Dokonce i jako dřevo na uzení. Ó, zas jsem přízemní!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Ohó, klasická výmluva na nemoc! ne, já tě k ničemu nenutím vím že spousty lidí má k nějakému obdobnému družení výhrady.

    OdpovědětVymazat
  16. Téma, které nikdy nepřestane nudit. Pro tuhle krásu se vydáváme do přírody a já nepřestávám být vděčná za to, že se naše příroda během roku mění.

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Spíš se obávám že zrovna tohle moje Téma měsíce nikdo moc s nadšením nebude kvitovat. Zatím vím jen o dvou dalších kdo bude posílat. A shodou okolností to jsou taky správci. Ze členů jsem spíš zatím dostala koment že tedy neví jestli na to někdo bude vůbec reflektovat.

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluji ke správcování, myslím, že je to v těch nejpovolanějších rukou.

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Mě navíc na nich fascinuje to vodorovné uložení větví. Působí to dost exoticky, jako nějaké japonské stromy nebo tak něco.

    OdpovědětVymazat
  20. Pohádkový podzim! Fotky nádherné všechny, ale nejvíc mě asi zaujal ten přechod mezi mezí a zoraným polem.

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Ono tam bylo to listí nafoukaný ze do takové špice, jakoby takový listový stín. Jenže když jsem to vyfotila tak jak to bylo vypadalo to divně a ploše a nezajímavě. Tak jsem to zkusila takhle. On je to takový hup a já stála pod tím polem.

    OdpovědětVymazat
  22. To je zlata a bronzu, až oči přecházejí!

    OdpovědětVymazat
  23. Zlatou i bronzovou by jsi zasloužila ty ! Za všechny ty krásné podzimní fotky   

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: . No když je tak krásně tak se to fotí přímo samo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....