03 listopadu 2015

Vyjímečně zelená .....



..... nebo ještě spíš přesněji stříbrnozelená je
dnešní fotečková série. Navíc mne inspirovala k mému
prvnímu počinu na Fotgrafia klubu v projektu který mám
na starost. Téma měsíce jsem zvolila BOKEH. Doufám že na nový
rozjezd to nebude téma těžké, ale zase klub je o fotografování a jeho
členové by měli mít už dost povědomí o focení a tudíž téma by pro ně
mělo být docela snadné. Ale to se uvidí na konci měsíce kolik se
sejde a jak kvalitních příspěvků.















36 komentářů:

  1. To je parádní, jako vánoční světýlka

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však krásně svítí sluníčko a to pak svítí všechno

    OdpovědětVymazat
  3. Slovo "bokeh" bytostně nesnáším, ale fotky jsou fantastické, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No jo, ale jak jinak to napsat. Rozmazaný pozadí? je to oficiální název i když zní blbě ale ti kdo fotí by měli vědět co to je......

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Jasně, ono se to asi jinak vyjádřit nedá.

    OdpovědětVymazat
  6. To slovo je tak strašný, že radši tento výtvarný prvek skoro nepoužívám .

    OdpovědětVymazat
  7. Je to prostě pěkné- ať to má název jakýkoliv.

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Hlavní zásluhu ale mělo sluníčko. Já to jen zdokumentovala . Čerf má pravdu, to slovo je vážně strašný. Takže asi opravdu by stálo za to mu říct s Bo(ke)hem

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Je, naprosto s tebou souhlasím. Ale zase jako efekt, i když tady asi už je toho moc, je zas náramný .....

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: A o těhle fotkách by se dalo rčením mého dobrého a vtipného kamaráda říct že Slepé kuře našlo zrno ..... tedy vlastně hodně zrní

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera. I když bokeh je určitě snadnější u zrcadlovek, přesto se mi někdy podařil. Tak snad něco zmáknu.

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: Zrcadlovky vytvářejí právě tenhle druh. Ale i kompaktem dosáhneš dobrých výsledků. A navíc ty jseš šikulka, u tebe nemám strach.....

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: To není lichocení, to je konstatování faktů. A to neberu jen to focení. To co děláš v grafice je pro mne absolutně nepochopitelná věc, vždyť jak víš, já nejsem schopná ani narvat ty fotky do těch připravenejch rámečků!

    OdpovědětVymazat
  14. [19]: nezoufej. Něco s tím uděláme. Přece jsi dala fotky do těch kalendáříků v úvodu.

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: To jo, ale to bylo přímo v jednom editoru, tam byl přednastavenej ten rámeček a jen se z počítače nahrála fotka, kliklo se a program vše utvořil sám. A to jsou moje oblíbené editory. Kliknu a je hotovo. Normální práci s editory jako je Zoner, Photofiltre a pod. neumím a nerozumím jim.

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Já ti večer ještě napíšu. Zkusím stáhnout tu sedmičku, kouknu, co umí a pak ti ty rámečky přizpůsobím a nebo je možnost, že pošleš fotky a já ti je do rámečků vložím. to je brnkačka. Já to mám hned. A rámečky se ti líbí, nebo by sis je představovala jinak.

    OdpovědětVymazat
  17. [22]: Ty jsou skvělé, jenže stejně bych se do toho potřebovala dostat abych nemusela otravovat jiné.

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Něco zkusím. Večer nebo zítra dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  19. [26]: A nemá to být náhodou takhle?

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to všechno hezky. Ale nevím nevím, jestli si s bokehem dokážu poradit.   Uvidíme na konci měsíce.

    OdpovědětVymazat
  21. [29]: O tebe nemám strach. Po tom co si předvedl s fotokomiksem rozhodně nemám.

    OdpovědětVymazat
  22. [28]:"Bokeh sem, bokeh tam

    OdpovědětVymazat
  23. Nemám tušení, co je bokeh, na to musím kouknout, ale při pohledu na fotky se mi úplně tetelí dušička potěšením nad takovou krásnou.

    OdpovědětVymazat
  24. Jak se ty kuličky tak namnoží?

    OdpovědětVymazat
  25. [34]: To jsou odrazy slunce v kapkách rosy, ale jak se to stane že to vytvoří tohle se mne neptej. Sama tohle nevím

    OdpovědětVymazat
  26. Slovo příšerný,ale záběry zajímavé

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....