21 listopadu 2015

Trochu do tajemna .....



Dlouho se mi nepodařilo
nachytat sluníčko mezi stromy kdy si hrají paprsky
v troše oparu. Buď nebylo sluníčko, nebo nebyl
ten opar. Až teď v závěru těch krásných podzimních
dní. Bylo to v části kde je ještě les (na jak dlouho) krásně
hustý, temný a tajemný. A stejně takové jsou i
ty obrázky. Jemně slunečné a trochu tajemné.











24 komentářů:

  1. Jsou to moc pěkné snímky. A máš současně i pravdu, chtělo by to už stromky prořezat, aby byly k čemu...

    OdpovědětVymazat
  2. V tajemných lesích se kromě světla dá chytit i ticho...

    OdpovědětVymazat
  3. V tajemném lese bývají strašidla a lesní víly.....možná i Hejkal.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu, je to tajemný les a kdoví jestli tam nejsou někde skřítci a možná i Hejkal.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nádherně tajemné, Vendy, zvlášť první a dvě poslední, ty se mi líbí asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]::[4]: Neviděla jsem žádného, bylo tam ticho a klid. Asi spal po nedělním obědě nebo hejkal někde jinde

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ale vždyť taky jezdíte a couráte! I po lese, tak se možnost ještě určitě najde

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: .... a rýma a klíště

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Proboha a proč? Vždyť to je nádhernej les jakých už tady moc není protože tu těžej jak o život. Zmizelo tu už takových nádherných koutů a bukových lesů...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Z knížek spisovatele Jana Vrby vím, že les v takovém stáří je potřeba prořezat, aby měly stromy prostor pro svůj dobrý růst. To jsem měla na mysli. Já mám aspoň prostor pro život ráda

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: To je sice pravda, jenže většinou jen v sobotu odpoledne, a to už se takových příležitostí moc nenajde.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Tohle jsem fotila kolem třetí hodiny odpoledne. Dopoledne nechodím zase já, to se motám kolem sporáku.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Třeba se taky zadaří, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: U tebe nemám strach že by se nazadařilo

    OdpovědětVymazat
  15. Kouká z toho opravdu tajemno - pěkné..:). Na tyhle fotky bych ale dala jemný světlý rámeček, aby je to oddělilo od pozadí blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tahle lesní atmosféra je moc pěkná. Mě se jí bohužel nikdy nepodařilo pořádně zachytit, ale tobě ano.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: No musím říct že mezi prvními takovými snímky který jsem nafotila a těmihle uplynuli tři roky. Mezitím taky nic

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně sluníčko šmátrá v lese.

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Přesně, šmátrá!

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné snímky. Člověk si úplně představí to ticho. Opravdu moc krásné

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: Takováhle místa mám moc ráda. A když se tam ještě podaří nafotit něco hezkého, tak co víc si přát!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....