22 listopadu 2015

Krajina, jak jinak .....


Poslední, zatím, snímky z nekonečného
seriálu Krajina. Za prvé už mi došly fotky
v archívu (krajinové) a za druhé celý minulý
týden a vlastně i ještě teď mi není a nebylo nijak
do zpěvu a tak jsem se snažila po chvílích co to šlo
ležet pod peřinou a léčit se. Takže na nějaké výpravy
s fo´táem nebylo ani pomyšlení. Nakonec to za mne ještě
rozhodlo i počasí které se stalo takovým tím echt podzimním
s dešti a větrem. Pomalu ale už se snažím zas dostávat do
pravidelného programu, to jest
hrabat a ulízet jablka která
stále a stále padají a stále
jich na stromech ještě pár
desítek kil je. Doufám že
si je alespoň začnou už
konzumovat ptáci ...
Oproti předpovědím u nás naštěstí ještě nezačalo sněžit
i když před chvíli to vypadalo že se nějaké vločky ve
vzduchu objevily. Naštěstí zas zmizely a tak se nic
nekoná. Netěším se moc a tak každý odklad je
pro mne velkou radostí.














18 komentářů:

  1. Cestička s břízkami je krásná U nás bylo taky celý týden hnusně, ale zase konečně pořádně popršelo, ani mi to nevadilo, už mám venku hotovo Bude mi ta zahrádka přes zimu chybět Dnes u nás svítí slunko Uzdravuj se  

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, Vendí :) - u mě vede předposlední...:).

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné podzimní fotky. Kdybych ani nevěděla, že to fotíš teď na podzim, prozradily by to zbytky zelené tráva. A brízy fakt umíš. Opatruj se a zase něco přihoď. Tvoje fotky jsou jak malované

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Tu v Opicich horach prituhlo az ted navecer. Rano svitilo slunicko, odpoledne prselo. Tak jsem zvedava co me ceka rano.

    OdpovědětVymazat
  5. Je hezká ta předposlední, ale i ta čtvrtá se sluníčkem. No jo, podzim.

    OdpovědětVymazat
  6. To je dobře, Vendy, krajiny můžeš dávat častěji, zvlášť takové se sluníčkem.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: My jsme se zatím prvnímu sněhu zřejmě úspěšně vyhnuli. Sice mrzlo ale naštěstí nesněžilo. Teď je tak že to vypadá na krásný slunečný den.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: U nás je dneska slunečno a mrazivo s jinovatkou.

    OdpovědětVymazat
  9. Píšeš, že toto jsou poslední podzimní snímky krajiny a to mě to tedy pěkně vyšlo Konečně jsem si prohlédl i u tebe všechny zmeškané články,ale moc jsem nekomentoval,protože bych se pořád opakoval jaká je to krása a jak krásné záběry jsi pořídila.Tak to napíši alespoň sem.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Byl krásný tenhle podzim, opravdu se vydařil. A tak se dařilo i při focení ....

    OdpovědětVymazat
  11. Koukal jsem i na ty klubové stránky.Vypadá to,že jsi to tam pěkně rozjela Letos se určitě do ničeho pouštět nebudu,ale uvidíme,jestli se příští rok nějak nezapojím.Vypadá to zajímavě   

    OdpovědětVymazat
  12. poslední tři impresse jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  13. Jak podzim vůbec nemám rád, tak na fotkách výborných fotografů, a ty k nim patříš, díky své barevnosti vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  14. Já už se na zimu těším, když už listí spadlo.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Já ho taky nemusím, ba přímo nesnáším ten šedivej umatlanej blátem. Letos naštěstí hodně dlouho vydržel ten krásnej teplej sluníčkovej. A byl docela i barevnej i když ta škála letos naprosto díky suchu postrádala červeň. Stromy byly buď hned hnědé nebo žluté.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já ne.... ani náhodou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....