20 listopadu 2015

Sluníčkové ....


Tak a konečně nadešel jejich čas.
Schovávala jsem si tyhle obrázky pro vhodnou dobu,
tedy na čas až bude pošmourno a šedo natolik dlouho že se
nám po sluníčku bude hodně stýskat. A to už nastalo.
Navíc je dokonce v hlášení meteorologů i čas na sníh
a tak budou takové obrázky čím dál větší
vzácností ....













17 komentářů:

  1. Děkuji, ty fotky přímo září teplem a energií. Pravdu máš, bude se hodit hodně podpůrného sluníčkování, aby nás nepřepadly chmury. Tak fotit neumím, proto si k tobě chodím čechrat optimismus. Nechceš poslat naše vymazlené Goldeny? Je škoda, aby mě štvalo, že je jich uskladněných tolik a zase někdo nemá nic...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Díky za nabídku, ale já sama jablka házím na kompost protože jich mám tolik a žádný sklep na skladování. něco jsem zavařila, něco nasušila ale stejně je toho neskutečné množství.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, ta s tím odrazem ve vodě je úžasná. Jo, bude se nám po sluníčku stýskat, u nás od rána prší, což je taky fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jo, to je naprosto čistej double! Tady už prší tak tři, čtyři dny. takže se snad trochu ta zem zavodní.

    OdpovědětVymazat
  5. Pár dni nesvítí a už je mi po něm smutno Ty hvězdičkové zbožňuju Tvoje sluníčka mi dneska přišla vhod, venku prší

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No právě, proto jsem si je schovávala na příhodnej čas kterej právě nastal

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou překrásné hřejivé obrázky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Děkuji. Celou tu procházku z které jsou snímky 4,5,6,7 jsem fotila na manuál, zkoušela jsem si jak to(ne)zvládnu. ještě tu z ní bude spousta obrázků, vlastně i ty odrazovky tak byly také focené.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Zvládla jsi to skvěle, Vendy, už se těším na další fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky jsou krásné, radši bych koukala jen na ně a ne z okna, tam jen šeď a už úplně holé větve, plácající se v poryvech větru. A ani pořádně neprší, aby měl člověk pocit, že aspoň pro tu přírodu je to dobré.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak tady prší. A už tři dny a dost. Teď jsem si našla mezeru kdy neprší abych po týdnu shrabala popadaná jablka. /kid bude zase až zejtra (pokud nenasněží nebo nebude zase lejt)

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já už pelech opustila, a přesunula se už k vyšším levelům péče o dům a zahradu. Shrabala za mohutného kašle popadaná jablka, uvařila ze zbytků oběd a sedím u antistresových omalovánek....

    OdpovědětVymazat
  13. Slunce v korunách to je paráda.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné! :) Poslední se mi líbí nejvíc..:).

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Mně taky, krásné odrazy a temné, modrofialové zbarvení vodní hladiny.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ono už bylo dost pozdě odpoledne a sluníčko se chystalo za kopec do hajan. Tak už ta krajina začala tmavnout.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....