19 listopadu 2015

List .....



Jeden plovoucí list na vodě
a kolik je s ním radostiSmějící se. A hrátek v editoru .....




I když těhle je trochu víc....









23 komentářů:

  1. Paráda, Vendy, moc pěkně sis vyhrála!

    OdpovědětVymazat
  2. Lístek je krásně zbarvený a asi už minulostí, u nás hlásí sněžení. Stačila jsem včera ještě sklidit jiřiny. Krásně sis pohrála.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva listohrátky. Jeden a ten samej a jeden hezčí než druhej

    OdpovědětVymazat
  4. Máš príma nápady, líbí se mi všechno. Jak asi dlouho budou listy takto barevné? Hlásí se pršení a nečas...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné listy také ráda fotim Měj se

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jsi si vyhrála. Moc hezké

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To byl takový náhlý nápad když jsem fotila na zahradě a šla okolo po okraj naplněného sudu s vodou a on si tam tak ploval sem a tam ....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Tak ono už není barvené hodně dlouho, tohle je focené před čtrnácti dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi líbí ten poslední :) ale některé mi příjdou hodně přesvícené, třeba ten předsposlední.. al epokud to byl záměr, tak proč ne

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: To jak si tak ploval sem a tam....

    OdpovědětVymazat
  11. [2]:Jo, je to focené před čtrnácti dny

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Já jsem je naopak co nejvíc ztmavovala, díky tomu je vyšší saturace barev. I tu jsem, zejména u té první, stáhla. Ty fotky jsou cíleně až na tři upravené každá.

    OdpovědětVymazat
  13. Listy na podzim také mocně obdivuji. Kde najednou vezmou tolik barev

    OdpovědětVymazat
  14. Některé mi barvami připomínají motýlí křídla.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Nejen barvami, ale i vzorem

    OdpovědětVymazat
  16. Perfektní, ten první mě hodně oslovil. Vivat editory a prográmky všeliké!   

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Víš, ono toho hraní nebylo příliš. Jen ztmavení a na té první ubrané barvy. Jinak to je všechno

    OdpovědětVymazat
  18. Z jednoho pohledu vypadá ten list jako překrásný drak!

    OdpovědětVymazat
  19. Učila jsi přírodu, jak může ještě barvit? Parádně sis vyhrála.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: A stačí jen jediná věc, ztmavit skoro na max a pak dát podsvětlit aby zesvětlil trochu ten list.Nic víc.

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné, z listů jsi vykouzlila impresionistické obrazy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....