17 listopadu 2015

Šplouchnutí desáté .... Téma týdne



Málokdy se tak pěkně podaří skloubit
dva úkoly jako mě tentokrát. To že si všichni myslí
že zlaté kapradí je jen v pohádkách tak se velice mýlí. Kouzelné
zlaté kapradí se dá najít i dnes, jen musí člověk vědět kdy a kde.
Dneska kouzlí příroda, a bez jejích kouzel by byl svět nudný a
nebarevný, ponurý a smutný. Když se ale zadaří tak se
těch kouzel najde nespočet. Ať už z kouzly nebo ne
dneska dostanete nášup snímků zlatého kapradí.

Druhý úkol je do Mikova projektu. Foto na Téma týdne.
Krásně se mi to podařilo tentokrát skloubit. A bez kouzel Mrkající







21 komentářů:

  1. Ty obrázky jsou jak ze zlatnictví

    OdpovědětVymazat
  2. Všude zlaté kapradí! To je sen. Přeju ti ho. Potom práskni, jak se to projevilo. Veliký štěstí nebo bohatství? Ono to bývá často "2v1"

    OdpovědětVymazat
  3. Mně letos kapradí nezezlátlo, usušilo ho sluníčko Potom vyrašilo znovu a to ho spálil mráz Tvoje je opravdu zlaté

    OdpovědětVymazat
  4. Zlaté kapradí, to sedí! Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Fredy Kruger18/11/15 01:58

    " Poprvé, podruhé,... potřetí ....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: To není moje, fotila jsem na kraji lesa hasivku orličí. Byla celý rok krásně zelená a zezlátla v čas kdy měla.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Můžu ti říct že nijak ....

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: No kdyby tomu tak opravdu bylo

    OdpovědětVymazat
  9. Zlaté kapradí je překrásné, Vendy! Úžasné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherně zlatavá kapradina!

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak tady je hnusno a šedivo už dost dlouho. Tahle fotka je z předminulého týdne kdy ještě svítilo sluníčko

    OdpovědětVymazat
  12. Kouzelný svět bez kouzel, krásně splněné zadání.

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: No jo, mě už zbejvaj dvě témata a to Inspirace hudbou a Co jsem nevyfotila. I když to bych spíš dokázala okecat než nafotit.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: No vidíš, já to nedokážu ani okecat.   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Nějak nevím jak nafotit něco, co jsem nevyfotila.....k měla jsem jeden nápad, ale to mi nevyšlo. A tak nevím co dál.....   

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Tohle je opravdu dost problém, Vendy, ale věřím, že na něco přijdeš a bude to bomba!   

    OdpovědětVymazat
  17. Kapradí jsem měla do dnešního dne na skalce. Sice ne zlaté, ale měla. Ale do rána v něm řádila koťata a úplně ho podupala. jJštěže je podzim, a tak to nevadí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....