16 listopadu 2015

Odrazoffky ouplné .....


Při mé poslední vycházce jsem zabrousila do údolí
kde teče potok pěkně mezi strání porostlou stromy a cestou kde
ze strání vystupuje na povrch opukové podloží v podobě
zajímavých bloků, jakoby naštípaných na tenčí destičky.
Připoměly mi tu cestu fotky u JiHei z jejího oblíbeného
údolí. Jenže díky dlouhému suchu potok jaksi změnil svůj
výzor a vypadal spíš jak cesta zasypaná spadaným listím,
na které se občas ukáže louže. Navíc už bere za své jeho
regulace většími či menšími splavy a splávky a opět dostává
svou rovnou podobu.
Ale na jednom místě, které mám moc ráda a už nejednou jsem tam fotila
a dokonce jsem si postavila i jednoho říčního panáčka
z naplavených kamenů a kamínků (už vzal taky za své) mne voda nezklamala.
Sice žádné peřeje, za to hladina čistá a jako zrcadlo.
A co jsem v ní nafotila, tak na to se teď můžete podívat ....


Takhle to vypadalo než jsem došla až úplně ke hladině.
Vidíte že z potoka opravdu moc nezbývá.....


Teď trochu blíže .....


..... a ještě blíže .....




..... až úplně nejblíže .....






25 komentářů:

  1. Ty jsou super U nás v potoku není žádná voda, někde teče jenom takový úzký čůrek ...

    OdpovědětVymazat
  2. Mate mě obrázek vzhůru nohama, je to zřejmě odraz v nehnuté vodní hladině. Ostrost je to famózní - to tam ani větérek nezavál? Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, to jsou parádní fotky.Kde je voda, je spousta možnotí jak je a fotkách zúročit a ty to umíš mistrně.

    OdpovědětVymazat
  4. Odrazovky jsou skvostné, Vendy. Překvapuje mě klidná vodní hladina, to se málokdy vidí. Tady je to však celkem pochopitelné, protože se jedná o malou plochu.

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, odrazoffky mám také rád....

    OdpovědětVymazat
  6. Už se ztrácím a nevím, kde je nahoře a kde dole.   

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Viď? Proto ouplné protože vážně není moc poznat jak to je nebo není. Schválně jsem neořezala kraje s listy aby alespoň podle nich bylo možné zjistit jak to vlastně má být.   

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Sama jsem byla docela šokovaná jak jsou ostré, na to přicházím až doma v kompu. Ale tím že tam není žádný přítok vody jsou ty malé lagunky naprosto klidné a pak se z nich stává dokonalé zrcadlo.

    OdpovědětVymazat
  9. [2]: Ani větérek, ani kapička vody nic tu zrcadlově hladkou hladinu nerušilo.

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda, že nebylo víc sluníčka, jinak moc povedený

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné, na prvním snímku to vypadá jako projekce z velkoplošné obrazovky.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Neměla bys být šokovaná, Vendy, vždyť přece chceš, aby byly fotky ostré!   

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Tak z jedné strany máš pravdu, snažím se, ale výsledný obrázek stejně vidím až když to stáhnu, jak už jsem několikrát psala bez brejlí nevidím ani ň z toho co je na displeji, max jestli to je tmavý nebo naopak světlý. Ale co a jak tam je to vidím opravdu až na monitoru s brejlema . A moc je sebou tahat se mi nechce aby nedošly k úhoně.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak to mne tedy vůbec nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  15. [17]: Na displeji vypadá záběr úplně jinak, než na monitoru, Vendy, takže je to vždycky překvápko.

    OdpovědětVymazat
  16. Až se z toho točí hlava, ale pohledy jsou to krásné.

    OdpovědětVymazat
  17. [19]: Zvlášť když ho nevidím pořádně bez brejlí ani na jednom   

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: Tak to máš fakt blbý!

    OdpovědětVymazat
  19. Svět vzhůru nohama - paráda.

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělé odrazovky! Svět naruby, jak výstižné v tuto dobu   

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Asi i ta příroda se k tomu nějak vyjadřuje

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....