07 listopadu 2015

Pro dnešek zas trochu sluníčka a tepla ....



Jelikož je dnešek takový echt podzim
myslím že zase pár zlatavých, sluníčkových a teplem
dýchajících obrázků přijde vhod. Mě tedy
určitě. Přesně jak jsem říkala, po těch sluníčkových
chilkách je tohle počasí vždycky šok ....










Rozhodla jsem se všechny tyhle sluníčkový nedávat najednou ale dávkovat je p otroškách.
Aspoň si bude možné ty krásné dny připomínat co nejdéle ....




23 komentářů:

  1. Hned bych si tam na chvíli sedla pod strom a kochala se...

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední kapka je nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc příjemná dávka sluníčka, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Včera hnus, dneska zas krásně slunečno a v noci mlha jak mlíko. Ale jak jsem včera poslouchala meteoroložku tak zatím takhle teplý listopad jak je teď je už třetí za posledních pět let. Což mě naprosto vyhovuje, ovšem je jasné že příroda dostává na frak řádně. To včerejší celodenní mrholení mi akorát tak namočilo listí na zemi což jsem vůbec nepotřebovala. Pokud zas rychle neuschne nebudu moc použít na jeho odstranění mechanizaci a nadřu se zas jak to hovado ......

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: To jo, do toho kraje lesa se sluníčko opíralo opravdu parádně.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pravdu, jestli u vás bylo jako u nás, tak to byl fakt echt podzim.

    OdpovědětVymazat
  7. krásné, ta zlatá sluníčková barva opravdu zahřeje. První polovina října nestála za nic, ale pak se počasí docela umoudřilo a i když ráno je trochu mlhavo a nějaký ten opar při pohledu do dáli, přece jen, když vidíme kousky modré oblohy je to prima.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: to si piš že bylo! Ale dneska zas obrat o sto stupňů a je zas krásně slunečno ....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já čekala ráno zas mlhu jak mlíko, protože v osm večer nebylo vidět dál než na deset metrů. Ale byla jsem příjemně překvapená protože sluníčko svítilo opravdu hned od doby co se vyklubalo ven....

    OdpovědětVymazat
  10. Hlásím, že jsem teprve včera objevila tento tvůj blog. Jen zírám. Budu si sem chodit pást svoje oči, když bude venku škaredě. Jsem to šiša - nevidím takový blog u Dandíka

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé jsou první dvě fotky na výšku, mají "tah na bránu" :)

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: Doufám, že listí uschlo, Vendy, když bylo dneska slunečno a teplo!   

    OdpovědětVymazat
  13. I když včera mrholilo, bylo dost teplo. dnes nádherný den plný sluníčka.Pro přírodu to asi moc dobré není, ale mně se to tak líbí. plískanice nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  14. Máš pravdu, rozmazluj nás pomalu.   

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Však oo jich ještě pár bude, neboj

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Tady sice od rána začal foukat dost silný vítr, ještě když jsem o půl druhé vycházela ven tak fučelo, ale pak se během doby uklidnil a bylo krásně. Teplo a sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: Včera možná, dneska už zas mrholí ....

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: U nás bylo od rána zataženo, pak se spustil liják a teď vylezlo sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  19. [5]: Neodstraňuj je, listí zetlí a poslouží jako kompostovací základ. To se vsákne...   

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: Jenže pod těma lískama to nesmí zůstávat. Kvůli těm larvám škůdc. Už jsem to zjistila že když ho shrabu tak je červavejch jen pár oříšků, ale když to tam nechám tak skorem celá úroda která se mi podaří zachránit před ořešákama. A když jsem dneska viděla tu cenu za kterou ty neloupaný oříšky prodávaji tak se mi ježily vzteky chlupy na těle....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....