06 listopadu 2015

A studeno pokračuje .....



To mrazivé předvčerejší ráno
jsem nafotila obrázků víc než jsem tu zatím prezentovala.
Ale říkala jsem si že je budu dávkovat po troškách. Myslím že je
zatím ještě dost času na studené záběry. Ono bude dost na tom, až tyhle
krásné slunečné a relativně teplé dny definitivně vezmou za své
a bude už jen a jen hnusno, šedivo a studeno ......




Azalka se pěkně vybarvila a ranní sluníčko ji ještě pomohlo.
Jen doufám že na jaře se stejně vybarví i s květy ....








Pieris nasadila spousty poupat, ale sucho jo skorem všechny umučilo.







17 komentářů:

  1. Ty jedna svůdnice. ráno bylo zase přimrzlo, ale musela jsem později do města, tak jsem fotit nešla. Krásně fotky jsi pořídila.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mě zas už podruhý utekla mlha. tentokrát jsem musela svištět na penzion uklízet. Tak snad zítra už bych to nějak mohla stihnout. Ovšem za předpokladu že bude mlha.... a vsadím se jelikož budu mít čas tak že nebude....

    OdpovědětVymazat
  3. Klidně dávkuj takové studeno po troškách každý den, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: To se někdy stane. Aniž by si to člověk uvědomil.....

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné fotky,jinovatka umí čarovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Obrázky hezký, ale ta zima z nich koukající mi leze až za triko!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první je úžasná, ostatní velmi pěkné, taky se mi líbí ty ojínělé kytky. Ale první foto jasně vede.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Přeju ti mlhu. Ale jak píšeš, když člověk chce, tak to není.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ono to nebylo nijak moc brzo. To je focené někdy kolem osmé hodiny ráno.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak se dobře obleč, zítra bude poslední série

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Ale, ale ..... no to je smůla. tak se brzy vyzdrav! Jo a díky že si mě neposlal do háje a zkusíš to s náma v klubu.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Tedy ty to bereš opravdu zgruntu! Dej si jako maskota Roku muchomůrky Muchomůrku císařskou. Je to něco jak Yetti. Píší o ní ale nikdo jí moc neviděl   

    OdpovědětVymazat
  13. Jak se říká, "kopřivu ani mráz nespálí" a tato kvítka také ne

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Tak tu kopřivu určitě ne, to máš pravdu. Ale je taky fakt že ty astřičky stále kvetou ....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....