27 listopadu 2015

Poslední podzimní plody .....


Naposledy se šípek začervená,
naposledy jeřabina svou chutí jazyk polaská.
Naposledy plody magnólie barvou trávu projasní
než na vše padne zimy opona ......



tyhle dvě fotky jsem si pro sebe nazvala Dvojí tvář krásy.....


z jedné strany mladá krása s jasnou barvou a z druhé stará vrásčitá a scvrklá
usychající .....









31 komentářů:

  1. 2 a 3 fotografie mě nejvíce oslovila, paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky podzimí krásy. Název druhé a třetí fotky je výstižný.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, jak mi to připomíná někdy moji vizáž, když se chci trochu upravit a mám ještě půlku tváře" nenapudrovanou". Není sice tak scvrklá, ale jak dlouho to potrvá a bude. Šípky jsou také pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, ta druhá speciálně. V první chvíli mi přišla jako kdyby v ní byl skrytý obličej.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale ta stará, vrásčitá a usychající dala plody a chrání je neatraktivním obalem. Takový je život

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní je hned úvod, ten se mi fakt moc líbí, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Takhle dvojité byly skoro všechny ty magnoliové šišky. Mě zaujalo to jak je to pěkně napůl

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Za dva dny už byla černá a rozeschlá celá.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky. Šípky nemají chybu. SUPER

    OdpovědětVymazat
  10. Šípky mi evokují čaj, co z nich dělala babička...

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju šípkový čaj. A šípkové fotky jakbysmet!

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Já nikdy magnóliovou šišku naživo neviděla!

    OdpovědětVymazat
  13. Ta modrá obloha, to je barvička.

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné! Ty šípky... připomněly mi, že jsem zase letos neudělala šípkovou marmeládu... A magnoliovou šišku jsem vlastně ani neviděla, až tady u tebe. Krása.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Tu nedělám ale stále si říkám že si nasuším na čaj a stále každý rok zapomínám....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ta magnólie co mám je právě ozdobná těmi růžovofialovými šišticemi. Květy sice také má, dokonce hodně velké ale kvete až když jsou na stromě obrovské listy, na přelomu května a června takže nejsou moc vidět. Spíš cítit, a to fest. Smrdí totiž přímo ďábelsky.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Jani dostala, já se omlouvám, jen jsem nějak nestihla ti písnout že už jsou ve vodě.

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: A to tu mám už jak dlouho připravený skelety na focení. Vypadá to krásně když tam seděj mezi listím takový velký fialkový palice

    OdpovědětVymazat
  19. [13]: Šípkový čaj s medem.....jo to můžu

    OdpovědětVymazat
  20. ta dvojí tvář je zajímavá rostlinka.

    OdpovědětVymazat
  21. [22]: To je souplodí té velké magnólie co jsme u ní stáli

    OdpovědětVymazat
  22. Dvojí tvář je parádní,ale i ostatní se mi moc líbí Pěkná vzpomínka na podzim

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Ono je tohle vlastně Arónie, jeřabiny byly na stromech tady u nás hodně dlouho, možná ještě jsou. I ta Arónie. Vloni si jí někdo očesal ale letos ne. Naši papouši jí mají docela rádi.

    OdpovědětVymazat
  24. Vendy, co je to za plod - na fotce dvojí tvář krásy.

    OdpovědětVymazat
  25. [27]: To je souplodí magnólie. nejdřív je celé růžovofialové a pak uschne, zčerná a lezou z něj červená semena.

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě vinaři mají svůj pozdní sběr, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  27. Dvojí tvář je úžasná, ale i všechny ostatní fotky jsou krásné. Jak jinak u tebe, že.   

    OdpovědětVymazat
  28. [29]: Tak tomu bych rozhodně dala větší přednost! Tomu vinařskému pozdnímu sběru No vlastně i té oduševnělé kráse bych se nebránila...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....