29 listopadu 2015

Chmejření ......


Po včerejším dost únavném dni, kdy moc času
na psaní nebylo neboť dopoledne
jsem byla uklízet v reštice která patří k penzionu
(či naopak) po předchozí akci aby bylo uklizeno na následující a kdy
jsem na té následující pomáhala i jako servírka (kruh se uzavřel
protože to samé jsem dělala když jsme se sem nastěhovali)
dneska překvapivě svěží a schopná pohybu (k večeru záda už hodně
volala SOS) se konečně dostávám k počítači.
Tedy než pro změnu začnu ještě odívat dům do adventní světelné
a truhlíkové výzdoby. Samozřejmě jako poslední tři roky kdy
tvořím pro jiné, opět tradičně na poslední chvíli.
A zase si trochu připomeneme sluníčkový den, respektive
sluníčkové ráno a večer kdy bylo krásné světlo.
Jako model mi opět jako už mnohokrát posloužil sousedčin
klematis ..... a schválně jestli poznáte které byly z rána
a které z podvečera. Malou nápovědou by vám měly
být sluneční paprsky ......























19 komentářů:

  1. Nepoznám, Vendy, aspoň ne s jistotou, ale sluneční paprsky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráno modřejší večera, ale spejně jsem to nepoznal.

    OdpovědětVymazat
  3. A víš, že tenhle odkvetlý klemouš je hodně podobný kožíšku Bobeše    Krásně jsi ho nafotila, kdy jsou focené, to nevím.

    OdpovědětVymazat
  4. paprsky hravé škádlivé!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné - jako z jiné planety.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotky. Jako by ani nebyl prosinec za dveřmi. Přeji krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  7. Mrazivé slniečko! To sú tie správne slová, charakterizujúce moje pocity. Ale je to príjemne mrazivé slniečko.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak bylo takové. Je to focené po dost studené noci. I ten večer nebyl zrovna teplý....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tady je tedy přímo vypráskané adventní počasí, leje jak z konve. Docela si říkám že ač sníh nemusím, raději bych ho brala než ten hnusnej déšť. Koukám že si to teď příroda vynahrazuje za léto.

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Já taky mám ráda paprskové hrátky.

    OdpovědětVymazat
  11. To sa Ti zase raz podarilo! Obrazky ako z galerie abstraktneho umenia.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné, ta pavučinová je nádherná..:)

    OdpovědětVymazat
  13. Klematis je nádherná popínavá rostlina, bohužel se na chalupě rodičů manželky jim už moc nedaří, bílé úplně zanikly a drží se jen červené, které ale mají mnohem menší květ.

    OdpovědětVymazat
  14. Nepoznám, jen bych hádala, ale je to krásné chmejření a ta první s pavučinkou je luxusní.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Bílé klematisy jsou všeobecně velmi choulostivé. Tohle je klematis montana, takže velmi odolný. Množí se řízky, ne semínky...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Děkuji znalci   

    OdpovědětVymazat
  17. To je zase taková nádhera... A koukám na paprsky a nevím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....