25 listopadu 2015

Houbičky .....



Nejsou jedlé,
jsou to cizopasníci,
ale i tak jsou pohledné.
Jak krajkoví na pařezu, nebo
sukně tanečnic kankánu či flamenga.
to
jsou
tyhle
houbičky













30 komentářů:

  1. Parádní, Vendy, hezčí než hříbky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak houbičky na stromech mi trochu nahánějí husinu, protože mi připomínají nádory. I když reálně je to nesmysl. Ale tvoje fotky jsou perfektní, a pokud by se mi některá líbila, tak ty dvě poslední, kde je vidět i krásná malba těch houbiček.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně připomínají krajkoví, jen jaksi je mi líto těch stromů, že jim ubírají živiny, vláhu. Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Krom těch chorošů na druhé a třetí fotce rostly na pařezech už dávno mrtvých stromů.

    OdpovědětVymazat
  5. Když se to takhle hezky nafotí, je na tyhle houbičky opravdu pěkný pohled

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Já v nich naopak vidím hromadu volánů. Něco jak jsou ty volánkové šály.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Když byly Dešťovky, tak všichni chtěli žížaly, teď zas houbičky na nádobí.....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Moc pěkně vyfocené. Tyto cizopasné houby jsou už ani na mrtvých stromech, poškozeném odumřelém dřevě. Nebo tyto to zrovna nejsou? Nejsem znalec...

    OdpovědětVymazat
  9. Příroda je úžasná Kloboučky jsou naskládány nad sebou střídavě, aby nikam " nezatékalo". Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: No, a divíš se?!   

    OdpovědětVymazat
  11. Houbičky jsou opravdu fotogenické.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to na tom stromě jako vyrážka.

    OdpovědětVymazat
  13. Sukně tanečnic je výstižné přirovnání.

    OdpovědětVymazat
  14. Lákáš mě lákáš do lesa se vnořit a nějaké pařezovky zase jednou lovit.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Mě se hodně líbil ten ochorošovanej buk. To jsem popravdě ještě nikdy neviděla.A ty pařezové mi připadaly opravdu jak zabalení ve volánkové šále.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ono de facto patří všechny do skupiny chorošů.

    OdpovědětVymazat
  17. [14]: Buk bradavičnatý ..... mě to připadlo spíš jak když jsou tam navěšená malá vosí hnízda

    OdpovědětVymazat
  18. Choroše jsem v lese vždycky obdivovala, připomínali mi ušiska .

    OdpovědětVymazat
  19. Choroš, pomož, dřevo oblož

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Na chatě měl otec udělané z velkých chorošů poličky. Ale musí to být takové ty choroše co uschnou, některé shnijí, ale některé jakoby po usušení zdřevnatí.

    OdpovědětVymazat
  21. lampičky, ale mnohé se po různých úpravách jíst dají,

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Jo, vím že jsou asi dva druhy jedlé, ale v tom množství těch druhů to stejně nepoznám.....

    OdpovědětVymazat
  23. Jsou to docela pěkné ozdůbky na stromech.

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkné...:). Taky je ráda fotím, hlavně ty úplně mrňavoučké..:).

    OdpovědětVymazat
  25. Jsou to opravdu moc pěkní cizopasníci, kam se na ně hrabe tasemnice. Druhá fotka je pro mě nejhezčí a pak ty tři poslední, to je opravdu jako kanýrky na svátečních šatech.

    OdpovědětVymazat
  26. [27]: To bylo první co mne napadlo. Kanýry a flamengo, nebo ten kankán

    OdpovědětVymazat
  27. To je hotová houbyliáda...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....