02 října 2015

Západovky a jeden nejasný měsíc.....



Po dva podvečery si hrálo sluníčko
a mraky při západu hru na barvy. A jelikož
už toho moc v archívu nemám tak vám ty hrátky
předkládám. A pak se budu muset zas někam vypravit
abych archív doplnila.
Vypadá to na krásný
víkend a tak by se
něco dalo zrealizovat.
Krom povinné práce na zahradě
která mne ještě čeká před definitivním zazimováním.
Budu taky muset natrhat nějaká jablka na sušení
a nakrouhání do sklenic aby bylo na náš
milovaný štrúdl a křížaly na mls.


Sice nebe hrálo různými barvičkami,
některé jsem trochu ještě přiupravila.

Jeden den hrálo nebe do zlatošeda .....




....... druhý do růžova .....





....... až po antracitovou ....



No a teď ten slavný superúplněk při celkovém zatmění. Vzala jsem si na to
můj milej šroťáček s jeho možností velkého zoomu. Foceno před tím než jsem
šla spát. Už se ukazovalo, že asi nebude ono předpokládané jasno. Ještě ve
dvě v noci sice bylo naprosto jasno, ale jak mi ráno říkal manžel, o půl třetí
se tady zatáhlo a pozorovat něco se už nedalo ......
Ty fotky jsou z ruky, takže to podle toho vyadá, takže se omlouvám za
nekvalitu.















21 komentářů:

  1. Super. Tohle nikdy neomrzí. Víkend má být prý ukázkový. I dneska je krásně a já sedím doma. Včera jsem si mákla na zahradě.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Máš pravdu, je nádherně a tepleji než včera. taky mne dneska čeká zahrada, musím nacpat do země ty tulipány a spol.

    OdpovědětVymazat
  3. Měsíc máš náhodou krásný U nás ho bylo vidět hezky, ale zase mám malý zoom, tak ho mám vyfocený jen z velké dálky Na obloze je pořád co fotit a minulý víkend bylo opravdu co Taky makám na zahradě, dneska už toho mám dost

    OdpovědětVymazat
  4. Je to něco užasného Také ráda fotím oblaka

    OdpovědětVymazat
  5. Superúplněk byl super. Sice nebyl tak červený, jak jsem si představovala, ale i lehce narezlý byl fajn .

    OdpovědětVymazat
  6. V přírodě je tolik barev, že to ani nestačíme postřehnout.

    OdpovědětVymazat
  7. Aspoň nějaký máš U nás se o půlnoci zatáhlo, doslova neprůstřelný černý mraky, fakt jak naschvál V noci předtím a potom bylo nádherně jasno   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tady bylo jasno až do půl třetí, pak se zatáhlo. Ráno už zas bylo ale krásně. Stejně jsem to tak jako tak zaspala

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: A když to ještě fotíš v určitém režimu tak se některé zvýrazní. Já právě fotím na režim západu a ještě si tam nastavuji různé možnosti osvětlení. takže zvýrazňují buď modré spektrum nebo červené.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Já ho viděla jen stříbrný

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Nemáš zač, leč kvalita převeliká je u Čerfa. Přímo I.A. tedy ionská

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: No šroťáček má mnohem lepší zoom. Akorát jsem nechtěla ještě tahat stativ i když s ním by to bylo lepší.

    OdpovědětVymazat
  13. Západovky mají úžasné barvy, z toho jsem vždycky u vytržení.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Já ho fotila než jsem si šla lehnout protože byl krásně ještě nízko a opravdu velký.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherná obloha...to jsou někdy úchvatné barvy a tvary..:).To nikdy neomrzí..:).

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Máš pravdu, ale já bych opravdu někdy chtěla mít to štěstí abych byla buď na horách nebo někde u vody. prostě tam kde je alespoň trochu víc vidět do kraje. Jak se to daří Hance nebo Patrikovi. Jenže to se mi tady u nás nepoštěstí.

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé je, jak barva postupuje diagonálně nahoru. TlusŤjoch by to asi zařadil do svých sekcí o uwologickém mávání

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....