03 října 2015

Dneska pro změnu trochu úprav.....


Když měla Eumenidas u sebe na blogu
obrázky upravené zajímavým prográmkem
který zvládá pěkně udělat z
fotky něco hodně
blízkého
obrazu
a dala odkaz
na to jak se ten
prográmek jmenuje
řekla jsem si že ho zkusím
dohledat a nahrát si ho. Jak
víte ráda si občas z fotkama hraju
a jak mám možnost nějaký takový
vyzkoušet jdu hned do toho. I když tady to hned
do toho trvalo tak tři neděle, než jsem si ho
nainstalovala do počítače a pak si začala
hrát. Líbí se mi na něm že si opravdu
může velmi lehce člověk
nastavovat jak moc
chce ten který
způsob malby
mít
výrazný či ne.
Úpravy vypadají pěkně
nejsou násilné a opravdu se
hodně podobají malovanému obrazu.
Navíc je zde na výběr spousty malířských
technik jak v barvě, tak jen v černobílé variantě.
A tak si vám pár hrátek dovoluji ukázat. Je to po
dost dlouhé době kdy jsem upravené
fotka na blog dávala. Tedy pokud
pominu občasné převedení
z barvy do čb nebo
použití režimu
v aparátu.










Pokud by vás zajímalo jak se ten program jmenuje
a chtěli si třeba také pohrát tak je to FotoScetcher.


24 komentářů:

  1. Ta první a třetí skutečně vypadají jako obraz, to bych taky mohla zkusit.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mě nejvíc ta první a třetí (koukám, že i Iris), s tou bublinkovou úpravou. Rozhodně fotky získaly na originálním vzhledu, i když původní fotky jsou nádherné samy o sobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nejvíc líbí ta muchomůrka a list na předposlední.

    OdpovědětVymazat
  4. Třetí a pátý, asi kvůli těm kapičkám...

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé úpravy, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujalo ma to, lebo ja doteraz len Picasa. A niekde som nahodou cital, ze Picasa vraj zanikne, tusim ju pozral velky Google. Cize nasatava cas, zase zacat "studovat". (Fotky "nestoja za rec", v zmysle, ze su - ako vzdy! -- prekliate dobre!) (A dobry start do noveho tyzdna!)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ona je Picasa pod Googlem od začátku. Já v ní mám tedy všechny fotky i některá alba mám na webu. Teď už je tam nepřidávám, to byl jen takovej záchvat ze začátku .  I tobě hezký nadcházející týden

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Mě se to docela jako program líbí, občas něco si tu a tam něco takhle upravím.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si v programu ráda některé fotografie upravuji. Mám několik možností jak z fotografie udělat kresbu nebo jakoby malbu na látce. Je to fajn zábava

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tady jsou taky ještě různé struktury ale ještě jsem to nezkoušela .....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Je potřeba si nějak zpestřit život, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Ano, to mas pravdu, ja som to zabudol. Ale nieco menie a ja blbec to tam skladujem na tisice. Ale mozno to nevadi - oni to presuvaju na to Google plus, ci Drive, ci ako sa to vola. Tam sa to ale podozrivo rychlo naplni a potom chcu poplatky. A ja zgrglos, ale tak roky zvyknuty, ze na internete bolo vsetko zadarmo, nechcem platit. (Ale backup zabudnem permanentne robit, potom umrie pocitad a ked mam smolu, tak aj obrazky v nom...) Pekne nedelne popoludnie, pocasie este ide...

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Já už teď raději mám zálohované fotky na třech místech

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Sa snazim, ale som nesika

    OdpovědětVymazat
  15. To vypadá velice pěkně! Nejvíc se mi líbí tři poslední obrázky a o tu úpravu s bublinkami jsem se pokoušela, ale vypadalo mi to blbě, kdežto tobě se povedla hezky. Asi zkusím příště něco jiného než pivo...

    OdpovědětVymazat
  16. pekne... mam rada ked sa fotky upravia do takpovediac "neskutočna".

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Tak někdy se mi to taky podařilo

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: Budeš se divit, ale to byla opravdu náhoda, jen jsem tam nějak posunovaa ty čudlíky a vylezlo z rtoho tohle!

    OdpovědětVymazat
  19. Třetí a poslední obraz jsem si zamilovala, všechny úpravy jsou moc pěkné a působivé. Krásná práce!

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc se mi líbí předposlední.

    OdpovědětVymazat
  21. Teď si říkám, zda by malíři své obrazy nemohli takto rychle tvořit. Něco by vyfotili a po úpravě by vznikl třeba impresionistický obraz. Jen by to ale ještě chtělo přetisknout je na plátno.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Kdoví, třeba jo   

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: Snažím se aby to nebylo jednotvárné Díky za pochvalu ...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....