01 října 2015

Rosné počtvrté ..... a neříkám že naposled



...... ale poslední z archivních. Vzhledem k tomu, že
nás čeká mlžné období nebude tedy o kapky na listech nouze a
až dorazí podzimní deště bude toho ještě mnohem víc. Mimochodem,
dneska nám tu už mrzlo. Ale teď je nádherně sluníčkově. Což znamená jedno,
že doteď padala jen jablka, odteď bude padat i listí. Včera mne něco
varovalo a já pouklízela domů orchideje a listové kaktusy které
ještě zůstaly venku. Fuchsie už jsem uklízela v pondělí.

Teď tedy mne ještě bude čekat práce
kterou vždycky odkládám co nejvíc protože mne neba.
Vysázet znovu do košů v záhonech tulipány, narcisy a drobné
cibuloviny. Přesvědčila jsem se, že i v těch koších je
nutné je vyndat ze země každý rok ....

A jako definitivní
tečka za létem bude uklizení
altánku. Vyprat bočnice, zašít natrženou
střechu u napínání na konstrukci
a pak sbohem sezení.










22 komentářů:

  1. Nádherné jako vždy. Dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendulko můžu Ti tak říkat? moc se mi to líbí.Tvoje báječné kapičkové fotky mne moc baví představuji si nějakou pohádku kde pod lístkem leží brouček na zádech čumáček má otevřený a čeká až mu kapka do něj spadne,není to prima?

    OdpovědětVymazat
  3. Kalendářová fotka na říjen je de luxe, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No ano, musím neskromně říct že tyhle už živé jsou Sluníčko svítí od rána, vítr přestal a já už zlikvidovala poslední letní věc. Odstřešila a odstěnila altánek a tím je léto definitivně pohřbené .....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jestli můžu tak spíš Vendy . No to jo, leží si na zádech, packy pod hlavou a kejklá si nožičkou a čeká a čeká

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Já měla včera nos a uklidila všechny listový kaktusy a orchideje. Fuchsie už byly uklizené od pondělka. Takže mi vlastně namrzla trochu jen jedna nebo dvě kytky a begonka která to ale potřebuje. Takže jsem doodnesla zbytek a půdu a je to....

    OdpovědětVymazat
  7. Když vidím ty kapky na zubech listů, slovo "nabodeníčko" nabývá úplně jiného významu než gramatického .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Mě spíš vždy udivuje jak se tam udrží

    OdpovědětVymazat
  9. Povrchové napětí dokáže divy!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Hele, já a fyzika jsme nikdy nebyli velcí přátele   

    OdpovědětVymazat
  11. [1]: když se jiřiny nechají v zemi co nejdéle, tak druhý rok lépe kvetou. Já je nechám až do zamrznutí, jen stříhám květy.

    OdpovědětVymazat
  12. Když se mi jednou za dlouhé "občas" povede taková (alespoň přibližně) fotka, jakých ty tu máš celou přehlídku, hýčkám si jí jako vzácný drahokam. Musím říct, že ty máš šperkovnici nacpanou k prasknutí.

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: Nic si z toho nedělej, příští rok bude léto znovu.   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Hodně mi pomáhají předsádky na makro, a pak tyhle jsou konečně po mnoha a mnoha pokuse skoro to co jsem chtěla tak moc vyfotit.....

    OdpovědětVymazat
  15. Taky nikdy neomrzí, některé fotografie by stála za obraz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné..:). Nejvíc se mi líbí poslední fotka..:).

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Však ji mám na monitoru jako pozadí

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: To jo, jednu jsem si tak do obrazova i upravila.

    OdpovědětVymazat
  19. Pivaři mají radši orosené půllitry

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Já orosenou sklenku s dobrým vínem!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....