22 října 2015

Opačně .....

22 komentářů:

  1. Paráda. U nás je taková studená mlha, že se mi vůbec nechce ven. tak se kouknu u tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak tohle taky moc nezahřeje. Taky je tu hnus šedivej ....

    OdpovědětVymazat
  3. Dáš prosím "To se mi líbí" na odkazech pod tyhle dvě fotky?

    OdpovědětVymazat
  4. Fotka sice nezahřeje, ale nemusím jít fotit kapky a mohu je jimi kochat u tebe.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, ten odraz v kapce je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  6. To je hezké, ale už aby bylo po zimě a zase vše zářilo, sice listí je krásně barevné, ale jinak je šedivo a pošmourno.

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásný záběr, Vendy, kapka i pozadí, to má úžasnou jemnou barvu, spíš nádech.

    OdpovědětVymazat
  8. Krása. Fotografie "kapiček" mám moc ráda. Jeden můj internetový kamarád, dělá teď na podzim fotky kapiček každý den. Vždy když  mně je pak pošle e-mailem, mám radost.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Tak to bych v posledních dnech mohla taky, ale zas nechci čtenáře utopit

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tady taky teď momentálně se sluníčko snaží, tak jsem zvědavá jestli se mu to podaří.

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Jo, to už bych taky docela brala

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Taky dobrý přístup   

    OdpovědětVymazat
  13. moc pekne. je to obrylena zena za volantem, tesne pred srazkou s lanem slunecnic, ze?

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Tak to je naprosto skvělý rozbor situace. Proč mne to ale u tebe udivuje, že?

    OdpovědětVymazat
  15. Moc povedené! Na kapky jsi mistr   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....