23 října 2015

Laděno do studena.....



21 komentářů:

  1. U vás už byla námraza nebo máš fotku upravenou? Příroda dovede vykouzlit nádheru v každém období

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle temné fotky miluji,

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké foto u nás už dvakrát mrzlo Přeji hezké podzimní dny EVA♥

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné foto, opravdu studené barvy. Skutečnost nebo lehká úprava?   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Ano, lehká úprava

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: S dneškem to jsou už tři dny kdy v noci mrzlo. A teď po ránu je mlha nicméně sluníčko se už klube. takže jsem zvědavá jestli se dovyklube.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Tam není po námraze ani památky, ono by to vlastně mělo patřit do cyklu Kdysi na jaře, protože to bylo focen v krásný slunný den když jsme byli se synem fotit v bledulkové rezervaci rozkvétající miliony květů

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle vypadá moc hezky. Námraza na autě už tolik ne .

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: A že dneska námraza na autech asi byla!

    OdpovědětVymazat
  10. V kořenech by byl pěkný úkryt pro lahváče, pravil Cyberštamgast.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Courající návštěvníci žíznící po kráse bledulí by mu je uzmuli. Oni by asi žíznili i po těch lahváčích!

    OdpovědětVymazat
  12. Fotka je zajímavá, Vendy, možná by byla ještě zajímavější v ČB provedení.

    OdpovědětVymazat
  13. Až z toho mrazí, krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: To jsem zkoušela , mě spíš se víc líbilo tohle.

    OdpovědětVymazat
  15. Připomíná mně to Čerfovu chobotnici, co nafotil v Japonsku. Je vidět, že není ani nutné jezdit tak daleko.

    OdpovědětVymazat
  16. [20]: To opravdu ne, tohle bylo focené na jaře když jsme se byli podívat v té bledulkové rezervaci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....