25 října 2015

Zlatožlutě .....



Má - li být podzim podle mého gusta,
musí svítit sluníčko. Mám - li jít nadšeně na procházku
musí být pěkně a teplo. Mám - li pak padnou zcela hotová
a utahaná musí to být po procházce a práci kam jsem nastoupila zatím na
brigádu. Naštěstí tady ve vsi a to jen třicet metrů od domu.
Nic těžkého, a nic časově náročného tudíž mi zbývá stále
čas na moje rejdy a cesty do Prahy. Ale samozřejmě nic taky horentně placeného
ale aspoň pár kaček to hodí. Tudíž dnešní fotečky a
povídání vám předkládá, po dokonalém odpočinku česrtvá pokojská v místním
penzionu. Smějící se
Uvidím jak dlouho, majitelka je profláknutá
svou nespolehlivostí a nechutí k platbám za provedenou
práci, o tom by mohl vyprávět synek. Jenže ....
práce snů (to jest rentiér) se jaksi nikde
neučí a už vůbec není hned tak k sehnání, a jezdit
dělat to samé do Třebové je dost nahouby, tak
proč to nezkusit přímo u baráku, že ....
Tolik asi o mém novém statusu a teď už k tomu
podzimu dle mého gusta. Ano, včera po a na dlouhou dobu
to tak opravdu bylo. Sluníčko, teploučko, azuro temnější
než v létě a do toho zlatožluté listí stromů. Kýčovitá paráda
zcela přírodní provenience.....













23 komentářů:

  1. Gratuluju k novému fleku .

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji k novému zaměstnání, Vendy, a držím palce, aby bylo k tvé spokojenosti!

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Ono je to fajn  tom že se můžu po domluvě sebrat a zas odjet do Prahy jak jsem byla zvyklá. Je to opravdu jen na pár hodin a za pár šupů ale jak jsem po prvním dni zjistila i tak se mi záda pak začala ozývat na té procházce. Ale bude i třeba na zaplacení mého telefonu a jiných drobných plateb který má muž na starost a dost to zazdívá. No určitě ale uklízet není moje vysněná práce neboť k této činnosti mám určitý odpor už od dětství

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Děkuju, ale zas to není myslím džob snů. Má to jednu výhodu. Že na chvíli vypadnu z domu a hlavně od počítače! Fakt už mi z něj někdy začíná hrabat ....

    OdpovědětVymazat
  5. Dělala jsem kdysi pokojskou na horské chatě Tak držím palce

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Tak to musel být docela záhul. Dovedu si představit jak milá to byla práce když tálo a bylo blátíčko!

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: No .... vcelku správná reakce

    OdpovědětVymazat
  8. Hele, a máš i nějaký speciální obleček pro pokojskou? Třeba něco jako na tý fotce dole?

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná žluť, pěkné fotečky..:). Snad bude zítra hezky, taky bych ráda  nafotila něco podzimního.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:no nemam. ale asi je to lepsi. Kdyz jsem dneska videla jednoho obyvatele docela jsem se lekla. V sobotu se ubytovali dva, no, vcelku normalne vyhlizejici delnasove ze Slovenska. No a dneska prej ten jeden uz byl deportovanej na Slovensko a ten druhej mel dost dobre rozbitou tlamu a jeste v pul jedenacty dopolko byl tak nejak ne strizliv a kdyz otevrel dvere jejich pokoje tak to bylo jak kdyz vlezes do lihovaru.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tady bylo dneska krasne, ale vetsi zima nez v sobotu. Ale dneska jsem se venovala zas zahrade nez foceni. I kdyz nejakej vejletek by se byl hodil.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: No jo, ber to tak, že je každá koruna dobrá, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta přehlídka zlaté je fantastická, taky jsem si toho užívala před pár dny. Mimořádný den pro zlaté světlo a zlaté listí.

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Ono asi nezačne jen tak hrabat jeno kvůli domu a počítači, ale spíš počítám, že tady hrála roli finanční tíseň. Ta je ubíjející daleko víc... tak ať to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  15. [18]: No nevím jak moc tohle tu situaci vylepší, spíš jen nebudu popotahovaná každý měsíc telefonním operátorem a životní pojišťovnou že nemám zaplaceno v termínu. protože to je opravdu jen na pár hodin.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: No, tak to že zapoměla že mám přijít a tudíž že jsem nevěděla co a kde uklidit a že mi sbalila lux a nedala mi ho zpátky o tom nesvědčí.....

    OdpovědětVymazat
  17. Přeji ti, aby se penzionku dařilo, pak to bude dobré pro všechny zúčastněné.

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Ono je to sice do města pěšky jen kilák a půl, ale tam kde mi to nabízeli je to už kiláků pět. A chodit tam pěšky, ještě pak lítat a šůrovat tak jsem utahaná jen z té cesty tam. na kole se dá jezdit jen když je hezky a to bych taky moc dlouho se zádama nevydržela a na muže se nemůžu spolehnout že by mnevzal autem protože on někdy odjíždí třeba už v půl sedmý jindy zas až v půl devátý. A autobusy tak jezdí v úplně jinou dobu než potřebuju.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....