21 října 2015

Kdysi na jaře IV ......



8 komentářů:

  1. Moc hezké, líbí se mi právě i bokeh.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Jen počkej, jestli nějak dopadne to správcování tak se máš na co těšit!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ježíši nestraš. Bokeh já moc vyfotit neumím. Na to jsou lepší zrcadlovky. Ty jsi hidně akční a nápaditá, takže bude asi frmol, kterému nebudu stačit. Ale vzdávat se nebudu.

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Ono se to zadaří i s kompaktem .... no stejně zatím nevím jestli něco vyjde. Pořád je ticho po pěšině i když Mike slíbil že do konce října se to vyřídí aby se dalo pokračovat od nového měsíce.....

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké makro. Kdybyste nasvítila, bylo by ještě hezčí

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Když chodím na procházky těžko budu sebou tahat osvětlovací techniku. Kterou ani nemám. Navíc tohle bylo focené v protisvětle tudíž jsem si pomohla bleskem. Možná jsem měla v pp trochu víc zesvětlit, to ano.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....