11 října 2015

Konec dokonalosti .....



Jak nedokonalá je dokonalost
si můžeme ukázat na dnešních fotkách.
Když jsem poprvé nafotilas tu nádherně dokonalou
růžičku bylo mi jasné že ještě hezčí by byla s kapkami rosy
nebo deště. O den později se mi přání vyplnilo protože
jemně pršelo celý den a tak jsem zas vyběhla s
ndějí že by se ta krása ještě mohla umocnit.
Jenže ne, ta dokonalost jedním dnem
navíc vzala za své. I přes ty kapky.

A co z toho plyne? Nechtějme být dokonalými.
Dokonalost vydrží jen chvilku a pak je s ní ámen.
(Říká ta pravá, které se neustále zdá, že její
fotky jsou nedokonalé či chce být dokonalou ženou) Smějící se
I když ...... ona dokonalost je časem děsně nudná ......


Tady to zatím vypadá naprosto stejně, dokonalé poupě .....


...... i dokonalý střed


Ovšem tady už je vidět že dokonalosti je konec. Ba i vady na jinak
dokonalých ovětních lístcích se ukázaly .....



A tak jsem začala hledat jinou dokonalost .....


Mě ta poupata s kapkami připomínají čepičku kašpárka s rolničkami.
Pro někoho je možná postava Kašpárka dokonalou, je to filuta
který se dostane z každé šlamastyky, pro mne je něčím
co nemám ráda. Kašpárci a klauni ve mě odjakživa
vzbuzují nechuť a odpor. Není to tím že bych
se nerada bavila, naopak, ale prostě já
nezkousnu ani jedno ani druhé.
Obzvlášť v běžném žiotě.




26 komentářů:

  1. Pravda pravdoucí a nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne vše, co se zdá být dokonalé je nakonec dokonalým. Fotky poupat ale nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale kapičky jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  4. Je to žabka s velkýma očima.

    OdpovědětVymazat
  5. I nedokonalá růže je vyfocená dokonale, nádherný fotky. Klauny já taky nerada.

    OdpovědětVymazat
  6. nemůžu si pomoct, ale ta růže má v sobě

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Hele a to říkáš že je nemáš rád?

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Tedy já cirkusy všeobecně, jediné co se mi tam vždycky líbilo byli koně. ale v životě jsem v cirkuse nebyla ani to nevyžadovala. Občas jsem koukala v telce na dokument který kdysi běžel o největších cirkusech světa.

    OdpovědětVymazat
  9. I v nedokonalosti je krása, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalost je nudná. Kdyby nebyla, jistě by bylo dokonalých mnohem více lidí, než tomu je teď .

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Co nesnáším jsou ti žoviální Kašpárci mezi námi. Hodně jsem jich tu za ta léta na vsi poznala. Nejsou ve výsledku vtipní jak se sami o sobě domnívají nýbrž krutě trapní.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherně zdokumentované! Každý obrázek má něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Naprosto souhlasím, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. Vše je jen o úhlu pohledu! A ten tvůj je dokonalý, jen si to pořád nechceš připustit   

    OdpovědětVymazat
  15. Na 5. fotce kapky vypadají jak oči na stopkách.

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: To ti moc děkuju za takovou pochvalu, ale věř mi že by mě profíci hnali bičem!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Taková jsem já, matko ...... Díky za pochvalu, ale jak jsem psala Milošovi, žádný profi snímky to nejsou, na to je tam moc chyb.

    OdpovědětVymazat
  18. I tak je to ale pořád krásný květ a poupě s kapkami vypadá velmi zajímavě. Postava Kašpárka mi taky nikdy k srdci nepřirostla, jedině v Bajajovi mám tu roli ráda a to proto, že vím, co se za ní skrývá.

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Ano, to by byl zajímavý přístup k drezuře

    OdpovědětVymazat
  20. Růže nádherné - a nepřipadají mi nedokonalé. A kapky se mi také moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Na profíky kašli, fotíš pro radost...

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Už není ten květ vůbec tak nádherně souměrný, dokonce i jsou na ní fleky.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: To ano, ale i amatér se rád posunuje dál a chce se zlepšovat, vědět kde jsou chyby. A to ti právě řeknou ti profící tím že tě zkritizují. A vůbec v nejlepším případě ti řeknou kde jsi udělala ty chyby a ukáží ti jak to napravit a řeknou jak se toho vyvarovat.

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě jsou růže dokonalé snad v každém stavu, tyto květiny opravdu miluju, jsou nádherné =) Z tvých fotografií se mi nejvíce líbí detailní záběry jejich středu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....