10 října 2015

Posun k podzimu ....



Jelikož jsem byla zvědavá jak a zdali
se začíná projevovat podzim na celkové krajině,
vyšlápla jsem si opět do míst odkud jsem už pár fotek
dělala v rámci mé vycházky za houbami které jste měli možnost
tu vidět v minulých článcích. Hub moc nebylo a tak jsem se
těšila alespoň na to co mne čeká na protějším hřbetu.
Ještě je na jeho podzimní kabátek hodně brzy, ale
tu a tam se už začíná objevovat trošku zlata na
bucích které tvoří valnou část zalesnění.

Lepší už to bylo o týden později
ale tentokrát na naší straně. Jenže jako
už tolikrát jsem se nepoučila a nepodívala před
odchodem na stav baterie. A nemohlo to dopadnout
jinak než jak to dopadlo. Cvakla jsem pár obrázků a
pak jsem měla foťák už jen jako přítěž na krku.
Prostě blb jsem a vždycky mne to vytrestá.
















Takže už se nám tu plíživě začíná objevovat po lesích zlato,
tak doufám že teprve ten ohňostroj barev vypukne. Ne že to
všechno najednou spálí mráz .....



23 komentářů:

  1. Krásné podzimní krajiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ono to už i červená, a já jako tradičně nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, líbezná krajinka, a aspoň pár záběrů se tip ovedlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Podle předpovědi to vypadá, že se překlopíme hned do zimy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, nenadávej si tolik!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: No jo, když už to je ale asi počtvrté v poslední době co jsem na to zapomněla si to zkontrolovat.... A pak se musím třeba dvě hodiny táhnout s foťákem nadarmo!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No právě. Pak bude mrznout a bude po parádě jelikož to všechno okamžitě půjde dolů.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Ta baterka je malá a lehká a stejně mě nenapadne jí vzít sebou.....

    OdpovědětVymazat
  9. [3]: Ještě ne, Mike na stránkách klubu píše že nemá moc času ale že se bude snažit to nějak uspořádat. Já už mám vybraných témat spousty a jsem zvědavá co tedy na mne vyzbude.

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: To ano, zatím tedy se ještě nic takového světoborného nekonalo

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Doufám, že se neurazíš, když napíšu, že za blbost (resp. zapomnětlivost) se platí, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Však já to vím! A stejně to vždycky zapomenu udělat

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Kdybys viděla, co zapomínám já.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Tak jelikož jsem povětšinou na tom toulání sama nebo max s někým ze psů tak to je v pohodě protože mi nikdo nenadává. jen já sama sobě

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: To je někdy horší, Vendy, já si umím nadávat tak, že se občas až vyděsím nebo červenám.   

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkné fotečky, Vendí..:). Podzim mám ráda :). Ale sníh letos přišel hodně brzy..

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No jo, od rána poslouchám v rádiu jak to na západě ale i na severu řádí....

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Okolo baráku zatím sníh nemám, ale ráno prý byl slabý poprašek na autech. No a o pár kilomentrů výš už zůstávaly stát kamiony. V těch kopcích jim stačí málo a už se nerozjedou...Přišlo to letos opravdu hodně brzy.

    OdpovědětVymazat
  19. Pěkné fotky. obávám se, že najednou všechno spadne. U nás je neproniknutelná mlha.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tady prší a prší a prší. Tak bylo to zas potřeba, chodit po trávě bylo stejné jak po betonu a aspoň se mi zalejou zasazený cibulky.....

    OdpovědětVymazat
  21. U nás se barví všechno do zlatova,ale můžu to pozorovat jen z lešení v práci. Ráno když jezdím bývá tma a večer je to to samé. O víkendech dělám na baráku, takže z letošního podzimu asi zase nenafotím nic   Kór když tady slunce nebylo víc jak týden a teď druhý den prší

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tady začíná taky zlato převládat, ale

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....