08 října 2015

Jeden dokonalý květ ......


Dokonalost, jež nebyla mě dána v sobě skrývá tento květ.
Hrdě se z výšky stvolu dívá na náš nedokonalý svět ....
Jeho dokonalé tvary vábí pohledy už spousty let,
barva, vůně .....
Ó, jak mu tu dokonalost nezávidět.










Tohle překrásné poupě jsem našla zcela náhodou ukryté v keři
ibišku, pod kterým ta růže roste. Schovávalo se uvnitř keře a snad
proto mu neublížily ty dva ranní mrazíky které přišly a ono tak
dorostlo do takové krásy.....


25 komentářů:

  1. Opravdu dokonalý. jak barvou, tak tvarem. Z fotek cítím růžičku i vonět.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to jako s krásou vseobecne,nez príjde konec(zima)vykvete do neuveritelné krásy

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je skutečně dokonalá, nádherná

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, Vendy, to je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná růže! Já už kolem sebe na procházce vidím jen uvadající květy. Naštěstí mám doma aspoň plný parapet afrických fialek. Bez květin bych nejspíš taky uvadla

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak ta se nedala nevyfotit! Dneska prší tak jdu zkusit ještě nějaké kapičkové

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: U nás to zatím ještě není tak úplně ztracené což mne překvapuje. Růže pořád rozkvétají, i když samozřejmě ..... no, vlastně skoro stejně jako v létě, protože to sucho a vedro jim moc nepřálo, dokonce teď bych řekla že mají květy krásnější. A kvetou podzimní květy. Ale těch mám minimum. Jinak doma taky mám pořád nějaké kytky v květu to už tak musí být.....

    OdpovědětVymazat
  8. Máš naprostou pravdu, je to dokonalost, je to krása a něha.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Dneska jsem jí fotila znovu, tentokrát s kapkama a nebylo to už ono. Ta dokonalost zmizela.

    OdpovědětVymazat
  10. Take nahodne objavy zazivam tiez. My ale na to mame extra neudrzovanu zahradu, tak teda tak...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jenže to bys tedy měl mít těch objevů každý den spousty, ne?

    OdpovědětVymazat
  12. Aj mam, preto tam radsej moc casto nechodim...

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Ale to se můžeš ochudit o nějaký zajímavý nález!

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju růže, jsou nádherné, voňavé a pokaždé tak jiné!

    OdpovědětVymazat
  15. já růže nemusím, ale respektuji je

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: To je jasné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: To mi bylo hned jasný jak jsem jí viděla. Že zatímco já se rozplývám ty je nesnášíš

    OdpovědětVymazat
  18. Růže růžová. Jak vysoustružená. Nádherná barva i květ!

    OdpovědětVymazat
  19. Já malé poupě sedávám v koutě.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: To máš pravdu, však jsem jí z takového kouta vytáhla na svět!

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu krásný květ! A když se líbí mě, tak to už musí být !!!   

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: To jseš na tom stejně jak Drak. Tomu růže taky nic neříkají i když jeho koment v tom druhém článku o tom že mu ten květ připadá smyslný a erotický (tak nějak podobně) mne překvapil

    OdpovědětVymazat
  23. [24]: Ona byla tak nádherná že to šlo samo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....