13 října 2015

Do stříbrna ....


Sice tohle je rubrika Beze slov, ale Majka měla zajímavý nápad.
Dát to jako hádanku. Takže co je to?
Není to vůbec těžké uhádnout, věřte mi Mrkající



18 komentářů:

  1. Zajímavé foto. Vendy, co to je? Mohla bys to dát jako hádanku. Je to stopa okovaného koně?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Vidíš, to je dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tak jsem zvědavá, co další vymyslí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nebo je to kůra nějakého stromu.

    OdpovědětVymazat
  5. Kůra něčeho, ale nevím čeho ) ;).

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych, že by to mohla být kůra.

    OdpovědětVymazat
  7. S klidným svědomím můžu říct, že vůbec netuším   

    OdpovědětVymazat
  8. tak při prvním pohledu mě napadlo bláto , ale to asi nebude ono... asi teda ta kůra, né?

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych řekla, že je to kůra stromu.

    OdpovědětVymazat
  10. Jednoznačne je to podpis negramotného šoféra, ktorý škrkol svojím novým autom o strom a teraz roní krvavé slzy, lebo kto mu ten lak na autíčku prešpricuje! ("Kebych sa bol býval učil aj písať...", vzlyká.)

    OdpovědětVymazat
  11. Kůra buková, zdá se mi, ta je stříbrná a překrásná.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi kůra stromu, myslím si.

    OdpovědětVymazat
  13. Aha, tak to je ono hádankové foto! Krásné foto. Kůru bych možná tipla, ale strom nikoliv...   

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Tak ty jsi to zas rozsvítil

    OdpovědětVymazat
  15. Mohl by to byt suk po větvi foceny zespodu.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: To je můj oblíbený "veverčí" pohled. To jest že se přicucnu ke kmeni a fotím nad sebou

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to jako kůra. Takové detaily se mi líbí =)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....