14 října 2015

Kdysi na jaře .....



19 komentářů:

  1. Sice bez barvy, avšak  s výraznou kresbou na lupíncích květu- opravdu zajímavé...

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, voňavý narcis ... už se těším na jaro

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím tam sluníčko. To mi teď fakt chybí...

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já se na tu jarní žlutou těším...

    OdpovědětVymazat
  5. Asi to bude okvětí, ale taky by mohlo jít o skály.

    OdpovědětVymazat
  6. Zvláštní fotografie, ale pěkná, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. To je narcis Nééé... Já chci, pokud je to opravdu on, aby byl krásně barevný. Šedá teď bude vládnout několik měsíců....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Je to bílý narcis focený proti sluníčku v mlze . Bylo to takové zvláštní jarněpodzimní ráno.....

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mě se líbila ta struktura a lesk květu proti ne moc ostrému slunci. Ještě je jedna.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Tak tohle je ta první varianta

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: No a teď si mi připomněla že si musím koupit aspoň dva pytle zeminy a dosázet ten zbytek narcisů co se nevešel do záhonu

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Mě taky, to ano ....

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: To jo, to byl ten krásně voňavý

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Přesně, to světlo je takové měkké a přitom zvýrazňuje.

    OdpovědětVymazat
  15. Zajímavý nápad. Vidíš, takhle nafotit květinu mě ještě nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Protože bylo to sluníčko v mlze.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....