14 září 2015

Znovu u rybníka ......


Procházky ke třem rybníkům
vzájemně propojeným které tvoří soustavu
počínající (nebo končící podle toho jak vyjdete) pod
zámkem v Mníšku. Táhnou se údolím které tvoří jeden z hřbetů Brd.
já si vybrala ten který je nejblíž ve směru od chaty. Byl zde, jak jsem psala
v jiném článku, kdysi dávno velký kemp s chatkami, hřištěm a přírodním koupalištěm
které tvořil právě tento rybník. Bohužel kemp dávno zanikl, z chatek jsou buď ruiny
na spadnutí nebo už jen betonové základy, zachoval se jen malý bazének, okolní sad
a parčík je zarostlý tak že jen pár vysokých tújí dává tušit že tu kdysi byla nějaká
zahradní úprava. A tak jen lavičky na břehu rybníka a volejbalový travnatý kurt
zůstaly jakž takž zachovány. Já sem chodím ráda z toho důvodu, že se tu hezky
sedí, nestraší tu ani rybáři jak u prostředního rybníka a ani davy lidí kteří
chodí krmit kachny k rybníku zámeckému. Navíc se v hladině krásně
odráží okolní břehy a hřbet kopce a obzvlášť na podzim, kdy
jsou vybarvené listy buků a dubů promíchanými zelení
borovic a smrků je to úžasný pohled. I teď už se ta
předpodzimní nálada hodně začala ukazovat.
Zvlášť když se sluníčko chystalo uložit za
protější hřbety ......


















A dvě fotohrátky nakonec .....






22 komentářů:

  1. Odrazy ve vodě, paráda

    OdpovědětVymazat
  2. krása. Podzimem už se opravdu krajina barví a v té hladině jsou krásné odrazy. Kempy hodně zanikají. Lidi asi chtějí více luxusu a do těch srubových chatek už nikdo nechtěl.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, jak se to krásně zrcadlí...:). Jednou jsem fotila podobné a udělala jsem s jednou fotkou to samé, co ti radí TlusŤjoch. Jsem si dala tu práci a našla jsem to: http://jihei-innatura.blog.cz/1112/podzimni-krajina     

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Některá místa prodají samotě a klidu, jiná jsou bohužel objevována, jejich klid je zničen davy turistů - a to je škoda...

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvých posledních snímků začíná být pomalu cítit podzim.Zatím ten krásný barevný   

    OdpovědětVymazat
  7. Fredy Kruger15/9/15 00:27

    Muž přiběhl krajně nervozní !!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak tady zas František zapomněl co má sázet.... tam není ani jeden topol!n Samé olše a břízy

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Ono to dělalo to nízké sluníčko, tak zajímavě to nasvěcovalo. Kvůli tomu zrcadlení tam ráda chodím. A nejen já, už párkrát jsem se tam potkala s jedním pánem z Mníšku kterej taky fotí a chodí si tam pro inspiraci a záběry. Vlastně díky němu vzniklo to moje hlasování na blogu při výběru blogového kalendáře. Jako taková TOP 12 fotek.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:Docela jsem se divila že tu nebyl větší  počet lidí vzhledem k tomu že to je hned vedle velké chatové oblasti a kousek od městečka.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Helenka měla kdysi takhle na blogu otočené odrazovky a vypadalo to jak z dětského kaleidoskopu.

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: To je divné že tě to házelo do spamu, a že se to nikde neukázalo na mejlu. Když někomu spadne něco do spamu tak to stejně v mejlu vidím, ale tentokrát mi to neukázalo nic..... díky za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Tohle nebyly srubovky, to byly takové ty "papundekly" jako jsou okály. Nevím jestli to patřilo nějaké firmě která zkrachovala, nebo městu či komu.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké odrazovky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: On moc holý nebyl. Tedy ona. Je to stará vrba. Ale mě se líbil ten mnohokmen tak jsem se víc soustředila na něj. Tak jasně že je to rozdílné, ty máš malé vodní plochy kdežto tohle je velká a chová se trochu jinak než potok....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Ten můj potok je řeka, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: No jo, když ale vypadala jak potok!     

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Chvílemi dokonce jako autostráda.   

    OdpovědětVymazat
  19. Tři propojené rybníky jsou jako Novomlýnské nádrže, tam to ale žije - kemp, aquapark, windsurfing, závody dračích lodí. Tady je ale zase krásný přírodní kout.

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: Tak přes Novomlýnské nádrže jsem měla možnost jen jet autobusem po ránu při cestě do Vídně. Ale to co jsem viděla mne neskutečně nadchlo. Ostatně u Patrika jsem nad jeho pálavskými fotkami taky neustále utírala klávesnici od toho jak sem nadšením slintala....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....