15 září 2015

Něco skály a vody....



Než jsem se dala na zpáteční
cestu na chatu, prošla jsem se ještě pod hrází. Je tu
vývod od stavidla který navazuje na vodní cestu která napájí
druhý, o něco niže položený rybník. Vede kusem skalnatého srázu na
který si sluníčko tu a tam prorazilo cestu hustým listovím ....
Krom těch pár obrázků které jsem zde udělala, našla jsem
tu i jeden velmi zajímavý mnohostrom do daslšího
stromového kola.







A ještě fotečky ze stavidla. Chvíli po tom, co jsem je nafotila přišel krmit rybář ryby
a stavidlo zas zavřel .... jen se nefotilo moc dobře protože jsme musela
balancovat jen na takovém úzkém kousku pevné země a proto není vidět
větší rozliv vody a vypadá to nehezky useknutě.


Všimněte si červenorůžově zbarvených kořenů olše které
omílané vodou se takto zbarvují


A jedna odbarvená


Když jsem si tak hověla na sluníčku na hrázi profrčely okolo dvě volavky.
než jsem se vzapamatovala jedna zmizela nad druhým rybníkem a jedna si sedla
na špičku smrku na konci rybníka. Fotka je hodně oříznutá a nekvalitní. Spíš
by se hodila do tématu Co jsem nikdy nevyfotila.....



15 komentářů:

  1. Pěkné fotky, tekoucí voda je jako od malíře, připomíná mi tahy štětcem Volavku jsi taky "ulovila", na stromě jsem ji ještě neviděla Vlastně jsem ji v přírodě ještě neviděla nikdy

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, ta volavka na stromě je úžasná...

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta olše normálně krvácí pod tím náporem :)

    OdpovědětVymazat
  4. fotky máš moc zajímavé líbíse mi a tá volavka je taky dobrá

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Olše má všeobecně krásně oranžovočervené dřevo a ty červené kořeny znám i do nás z bývalé chalupy kde bylo podél rybníku a potoka spousty olší které měly kořeny do vody a taky byly stejně červené.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Byla by ještě lepší, mít teleobjektiv nebo svůj starej šroťáček s patnáctinásobným zoomem .....

    OdpovědětVymazat
  7. Vodopády miluju. krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To já taky, ale nikde tady nic poblíž není. Takže jsem odkázaná na různé trubky apod.

    OdpovědětVymazat
  9. Voda a skály jsou velmi fotogenické, ostatně jako veškerá příroda. To můžu jen závidět. A volavka parádní.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Já bych se někdy strašně ráda podívala na Vydru. To jsou úžasné scenérie na focení. Nebo aspoň tady na Zemskou bránu když je větší průtok vody Orlicí.

    OdpovědětVymazat
  11. Volavky tu máme na Labi také, už ani neodlétají na zimu jako dříve.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Bílé volavky původně žily jen v Severní Americe v jejích teplých oblastech. Dneska se už roztáhly pomalu po celém světě a u nás už zcela regulérně hnízdí a tuším že i zůstávají přes zimu. Šedé ty už tady vůbec zůstávají ....

    OdpovědětVymazat
  13. To je úplný vodopád a pořádně vydatný.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: No vidíš a chvilku po tom co jsem to vyfotila ten odtok byl zavřen

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....