13 září 2015

Detaily cestní ....


Pro svůj cíl první delší a předvečerní
procházky jsem zvolila zase rybníky pod lesem. Doufala
jsem tak trochu že tam nachytám nějaké vážky nebo šídla na
focení. Bohužel bylo tam ale moc živo, nějací tůristé tam měli postavený stan,
a nebyli zrovna moc tiší, pobíhal tam pes a ve finále ještě dorazil někdo z rybářů a
šel krmit ryby. Navíc mi frnknul těsně před nosem ledňáček, už druhý za
ty dva pobyty na Brdech. Kdyby Mikeův úkol do Fotošplouchání
nebyl fotografický, ale psaný měla bych za ten poslední pobyt
takových témat na článek Co jsem nikdy nevyfotila habaděj.
Krom těch ledňáčků jsem nestihla ani dvě pomalu a
nízko letící volavky, spousty různých vážek,
krásný úplněk a ještě další a další
promarněné šance .....



Smíšených lesů je na Brdech hodně, a po letošním létu
jsou na zemi už v srpnu závěje spadaného listí .....





Když jsem viděla tuhle fotku na monitoru, došlo mi proč se asi
tahle nádherně modrá rostlina jmenuje Hadinec ....



A zase jsme u železitého pramene





Přes cestu se vinou kořeny buků a habrů a tvoří něco jako schody




20 komentářů:

  1. Ahoj, když klikneš na WEB, dostaneš se na novou stránku, kde teď dostaneš různé dárky zdarma, stačí se registrovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nj, oni ti létající tvorové jsou někdy děsně neukáznění. Ne a ne nám zapózovat. I tak jsi ulovila hezké fotky přírody

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Ti ledňáčci mě fakt naštvali. U těch volavek to byla moje blbost   

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda promarněných šancí, to potom mrzí, znám to Ta rostlinka má i jazyk jako had Železitý pramen je parádní s takovou vodou by se měl zalívat durmen, aby nežloutly listy Takové schodky byly u nás v lese, jako malá jsem si vždycky po nich zkracovala cestu a pak na naše čekala na patníku To je let ...

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No právě, to mě na tý kytce zaujalo že to vypadá jak hadí jazyk. Ale ukázalo se to až na téhle která byla poslední a z "profilu"

    OdpovědětVymazat
  6. Promarněné šance znám, třeba dnešní návštěva ZOO byla díky neposednosti zvířátek hodně fotopromarněná .

    OdpovědětVymazat
  7. krásné, moc se mi líbí pramen

    OdpovědětVymazat
  8. To je krásná procházka lesem. Už jsem v lese dlouho nebyla, ale takový železitý potůček máme u blízkého rybníka a je tam i pramen a říká se mu Zrzávka. B Bučovicích měli celý takový oranžový rybníček před zámkem. Byla to zvláštní barva.

    OdpovědětVymazat
  9. Ty kořeny a ten pramen - to je nádhera :) Pěkné fotky, Vendí...:).

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Vidíš, i po patnácti letech co tam jezdíme mám pořád co fotit. Je fakt že  jsem nefotila hned od začátku co jsem tam po 35 letech zas přijela, ale teprve nějakých 7 let. Co mám Bobeše....

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Jednou jsem si do jezírka dala kus břidlice z lesa od chaty. Za dva dny bylo celé červené. Ono je tam všude v kamenech přítomná železná rud, protože pod městem se dřív dolovala.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné momentky, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Je to vrbovka, je jich po lese hafo. Ty kořeny tam jsou na více místech protože ty stromy rostou na skále a tak se zemina strašně rychle vyplavuje a odhaluje ty kořeny. Tak to byl vždycky takovej fofr, jen jsem viděla modrej záblesk a byl v řiti....

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Ledňáčci se rádi vracejí na stejné místo, chce to hodně trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: To pak máš pěknou dekoraci na zahradě, nabarvíš si ve vodě různé kameny.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Ony se nezbarvily kameny nýbrž veškerá voda. Byla rezavá a neprůhledná. No ono v létě ji zas mívám zelenou neprůhlednou takže je to de facto jedno

    OdpovědětVymazat
  17. Snad se jednou dočkáš a ledňáčka ulovíš.

    OdpovědětVymazat
  18. Na té poslední fotce to vypadá skoro jako na Čerfově tlapě z větvě stromu v Japonsku.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Tak ne nutně. Když bych si dala pozor  a on seděl na něčem u břehu tak ne. Tady sedává na větvi v řece, jenže vždycky když jdu do krámu nakupovat a foťák je doma. Když se vrátím je už samozřejmě fuč....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....