04 září 2015

Západ a siluety .....



V cestování proti proudu času
se dostáváme do nedělní osmé hodiny večerní. Vycházela jsem
tedy z chaty o něco dřív protože mi pomalá cesta do města trvá tak půl hodiny a já
měla v plánu jít lesem a případně vyfotit něco zase ze západu nebo spíš z
před západu. Nic sice z toho nebylo, protože sluníčko bylo schované za vysokými
vrchy stromů jelikož už se jeho dráha o dost snížila. Na zámek jsem tedy dorazila
něco po půl osmé a než jsem se uvelebila a našla příhodné místo, obloha se pomalu
začala plnit drobnými mráčky od nichž se odráželo zapadající slunko.
Včera mi došlo, že za těch pár dní co jsem tyhle fotky nafotila už zapadá
o půl hodiny dřív .....


Moje strategické místo bylo kousek od nárožní věže zámku a
tak není divu že se stala vděčným objektem při focení toho
jak se v čase měnila intenzita světla .....







Dokonce jak jsem dodatečně zjistila, je na fotce vidět i pár hvězdiček.
Přesně začátek oje Velkého vozu. Najdete je?


25 komentářů:

  1. Moc hezké. Oj velkého vozu vidím na levé straně fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Také ráda fotím předzápad, západ slunce, mračna a jiné přírodní úkazy Zarazilo mě, že západ nastává už o půl hodiny později. No jo, rovnodennost se blíží mílovými kroky Nezdá se ti, že se oteplováním mění podoba mraků a že měsíc je více žlutý a p západ krvavější ?

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím tři hvězdičky a žasnu, že se ti je podařilo vyfotit, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tedy vášnivá fotografka. Kolik hodin denně věnuješ tomuto koníčku

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Budeš se divit ale zas tak moc ne. Ale když sedíš a čekáš až začne koncert a rozhlížíš se kolem ....   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: No já po celej večer všelijak laborovala s nastavením a zkoušela různé módy v nastavení. Takže i když ta s těma hvězdičkama je focená už někdy v deset hodin to nastavení to o dost zesvětlilo. Ale zas i zviditelnilo ty hvězdy.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Však taky když vycházel měsíc tak byl pěkně do červena, to je fakt. Vážně ale

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný západ se ti podařilo vyfotit

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tak myslela jsem že v tom lese nafotím víc obrázků, ale nakonec jsem tam nevyfotila ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty dožluta jsou hezký :) A hvězdičky jsou úplně pohádkový ;)

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: On byl celý ten večer takový docela pohádkový, ale to při setkání s životní láskou je každý

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: A tou životní láskou je nějaká osoba? :)

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Nebuď indiskrétní ..... musím si taky uchovat nějaké tajemství. Existuje osoba která mi byla kdysi v mládí velmi, velmi blízká a ta mne přivedla k jedné swingovce - klasice písničce Jen pro ten dnešní den. Po dvou dekádách od té tehdejší životní etapy se swing díky jiné osobě docela blízké stal mojí životní láskou. Ostatně vždycky si myslíme že ten kterého zrovna milujeme je naše životní láska, že

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Jinak by to ani nefungovalo ;) :)

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak. Ovšem hodně blbý pocit je ten když zjistíš že ten kterého máš doma není tou životní láskou ale je jí zrovna ten kterého má doma někdo jinej.....

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já v tom problém nevidím. Problém vidím v lidech, kteří stejně zůstávají doma s tím nepravým.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ono to někdy bohužel jinak nejde..... ale na to přijdeš časem. Až tě život omlátí a osmýká. Ale pokud bude po tvém boku ten správný nebudeš ten problém znát....

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No, to bys mi musela říct, klidně do mailu, konkrétní důvod, proč to jako nejde a člověk musí žít s někým, s kým vlastně být nechce...

    OdpovědětVymazat
  19. Je to pěkné, jak světla ubývá a pak se rozzáří okna, z fotek máš časosběrnou reportáž jak od Heleny Třeštíkové.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Bylo jich ještě o něco víc, ale to už mi připadalo blbý je sem všechny dát.....

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí ty siluety...Krásné světlo..:).

    OdpovědětVymazat
  22. [22]: Tím podvečerním focením  a světlem jsem se inspirovala tebou.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: To mě těší..:). Ranní a podvečerní světlo je nejlepší. Nejmíň přepalů, kouzelná atmosféra..:). Ale to ranní focení mi moc nejde, nejsem zrovna ranní ptáče :)). Moc bych si přála vyhrabat se z pelechu třeba ve čtyři a nafotit to úplně první světlo, které se objeví a krajinu v něm. Ale to se mi asi nikdy nepodaří...;). Já bych asi musela přespat venku, rovnou na tom místě ).

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Tak to jsme na tom stejně, jednou jsem se vykopala fotit mlhu na chatě v nejčasnější čas a to o půl osmé   . Tam to jde protože jen přejdu přes silnici a jsem v lese a místech kde se dá dobře fotit, to samé s tím východem. A nemusím se nikam trmácet do kopců abych se trochu dostala někam kde je něco vidět jak tady u nás. Ale ten brzký východ jsem tam taky ještě nikdy nedala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....