03 září 2015

Kostel a náměstí ......



Když už jsem udělala v čase skok dopředu,
do nedělního večera musím se teď vracet ve svých časových stopách.
A to doslova. Dnešní obrázky vznikly když jsem se po skončení koncertu
přesunovala na náměstí abych tu počkala na autobus který mne odveze
na chatu. A jelikož jak uvidíte na hodinách měla jsem od půl jedenácté
do jedenácté čas akorát na to abych si v klidu pofotila a pak si šla
sednout na lavičku .....

Sice jsem byla upozorněna na některá možná zlepšení,
ona by opravdu se stativem a dalšími věcmi opravdu
prospěla, ale byly to výcvaky jen z okamžitého popudu,
ale já jsem stejně za ně ráda. Hrála jsem si s různým nastavením
ISO a časy a clonami takže mi vyšly i bez toho stativu dost
ostré. Až jsem se sama divila.


Tenhle záběr je ještě ze zámecké zahrady


A teď už po cestě na náměstí





A z náměstí ....



15 komentářů:

  1. pěkné záběry, to se musí nechat

    OdpovědětVymazat
  2. Večerní snímky jsou skvělé, Vendy. Moc se mi líbí kostel, úplně nejvíc na posledním a předposledním širším záběru.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Ale teď tam ten šum je dost vidět. Před tím jsem si toho na chatě na slunci nevšimla když jsem seděla venku a ty fotky stahovala. Ten kostel je hodně pohlednej a dost často je Mníšek vidět v různých filmech. Dokonce už někdy ve čtyřicátejch letech si náměstí zahrálo ve filmu s Adinou Mandlovou

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, mají atmosféru, přímo z nich dýchá letní noc.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Je to taková dobře zapamatovatelná dominanta. Navíc je zasvěcenej mýmu patronovi sv. Václavovi.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Však to taky byla krásná letní teplá noc. A dokonce jsem i viděla, v těhle místech už podruhé, padat hvězdu.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné večerní. Já už se moc těším  na zájezd v druhé polovině září, kdy bych snad měla také možnost večerního focení. Ale bude to organizované a tak nevím, co mi bude umožněno.

    OdpovědětVymazat
  8. [3]: Nějaký šum tam je, Vendy, ale s tím bych si vůbec nelámala hlavu.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mě jen mrzelo že nesvítil zámek. I když nevím proč, protože evidentně jindy asi svítí. Světla porůznu v zahradě tomu nasvědčují.....

    OdpovědětVymazat
  10. Záběry nádherný, večerní bych taky někdy ráda, ale su srab, chodit po brně sama

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak všude jinde bych se taky bála. Tady nebyla po odjezdu a odchodu lidí z koncertu ani noha, jen já a pak pár lidiček kteří taky čekali na autobus ale ti si ještě skákli na pivko než nám jel autobus. Máš pravdu, ty dosny jsou ohromné a krásné mají je tam každý rok.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí ta s tím dítětem a s lampami, kdyby tam nebyla ta auta ;)

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No jo, jsou to rezidenční parkovací místa atak tam ty auta stojí i v noci. To by mě ani tak nevadilo spíš mi vadí že jsem si nevšimla toho úplně prvního sloupu s rozcestníky. Měla jsem popojít až za něj....

    OdpovědětVymazat
  14. Že ses tam nebála v liduprázdném nočním městě, tedy až na tu postavu, která jde kolem doruda nasvícené zdi a bíle zářícího kostela, ta postava však vypadá jako duch.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Nebála. Vlastně jsem se nebála nikdy chodit v noci domů. Ať v Praze nebo na chalupě. A že jsem těch cest absolvovala hodně. Bála jsem se snad jenom jednou to přiznávám. Šel za mnou nějakej chlap a i tam kde už de facto neměl co dělat, nebyl to nikdo z lidí co okolo nás bydleli. Naštěstí k nám do domu vedlo několik cest a kdo to tam neznal tak nevěděl kudy. Podařilo se mi do jedné vklouznout dřív než mne zas měl v merku. Ale nějak mne to asi nepoučilo. To že jsem chtěla zastavit u chaty bylo spíš z důvodu toho že je na cestě od stanice autobusu jedno místo které si oblíbili divočáci a já se s nima nechtěla potkat a pak určitá pohodlnost. Ta postava byl taky někdo vracející se z koncertu domů

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....