03 září 2015

Vyhlášení čtvrté ......



Opozdila jsem se z představením všech (dvou )příspěvků ve čtvrtém
kole, a opozdila jsem se i z vyhlášením vítěze v tomto případě tedy
vítězky což myslím asi taky nikomu nebude vadit. Velmi jednoduché to
tentokrát bylo takže to nebudeme nijak zdržovat .....

Počtem hlasů pět ku třem
vyhrává ....

(Sceneryphoto)

Pokud se vám nechce v soutěži pokračovat klidně to písněte
vykašleme se na to a pojedeme až od ledna druhý ročník sakrálních staveb.
Já svou projektovou dušičku uplatním jinde MrkajícíSmějící se.
Přihlásila jsem se v klubu Fotografia, kde mne dost mrzelo jak to tam
začíná uvadat, jako správce jednoho a možná i dvou
(to podle toho jak to budu stíhat) projektů a to v okamžiku kdy
zbylí správci požádali členy o pomoc a teď tedy čekám co mi bude přiklepnuto.
Měl by to zas být projekt měsíční, jak jsem zvyklá ode mne a ten
možný druhý taková rychlovka. A ještě mám jednu inspiraci
a to se potřebuju domluvit s ostatními správci až budou opravdu
řádně fungovat.

7 komentářů:

  1. Tohle mi přijde docela legrační, Vendy, ale děkuji všem, kdo dali mému veteránovi hlas.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak se uvidí jestli něco dorazí v tomhle měsíci. Já svůj příspěvek nafocenej mám a už jsem dokonce začala s předstihem sbírat do sakrálek protože nemám tolik možností jezdit fotit jako třeba ty nebo Patrik tak abych měla strejčka a pro případ pár příspěvků do zásoby

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jasně, necháme se překvapit.

    OdpovědětVymazat
  4. jejda ten čas tak rychle letí a já zase na stromy zapomínám. Blahopřeji Hance.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tak už můžeš alespoň posílat do tohodle kola. Tedy jestli chceš

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím si taky, že stromy nenabízí tolik možností jako sakrální stavby. Je těžké objevit nějaký hodně zvláštní tvarem nebo umístěním. Ale akce je to pěkná, jednou jsem se také zúčastnil :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To máš pravdu a proto jsem si říkala že by to právě mohlo nakopnout lidi k tomu víc se kolem sebe dívat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....