21 září 2015

Z lesa .....


Co všechno můžete vidět v lese.....
Kapradí, trávy, houby, pařezy ..... Všechno tohle
je v dnešním lesním pelmelu. Nejsou jen z jedné, střádaly
se mi v archívu protože nějak neseděly do žádného s těch zatím
publikovaných.
Největší radost
jsem ale měla z
těch nalezených
hříbků, i když jich
bylo jen pár. V lese
je pořád strašně sucho.
A i když mám radost
z předpovědi která
slibuje teplé a
suché počasí,
na houby to
nebude










Tady sice byla ta fotka hodně tmavá ,protože jsem měla špatně nastavený foťák.
takže jsem musela dost zesvětlit a tím pádemje to na kvalitě znát,
jenže mě se moc líbil ten jeden jediní flíček
sluníčka na tom lístku......


Tady už bylo nastavení správné, leč ten efekt úplně zmizel .....



Tenhle snímek jsem si sama pro sebe nazvala Skřítčí zahrádka





Hříbkem z textu jsem začala, a tímhle naprosto dokonalým
pravým se s lesem loučím ......










17 komentářů:

  1. Hezké fotky, takový hříbek jsem ještě letos neviděla, to jsi měla štěstí

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Našla jsem celkem tři, ale od té doby jsem do lesa nelezla protože bylo už tenkrát pořád v lese neskutečně sucho.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to máš na hříbky čich. Já jsem ještě růst nikdy žádný neviděl, dokud ho někdo neukázal :) Jsem dobrý jen na muchomůrky.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ještě lepší má můj kamarád, jenže s tím už jsem se zařekla že to lesa nepůjdu, ale stejně tam vždycky skončím. Vyklepávám pak ze sebe jehličí ještě týden. On opovrhuje čistými průchozími lesy a neustále mne honí po těch nejšíleněji zarostlejch a hustejch částech.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné lesní obrázkování!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná lesní zátiší, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky a ty hříbky, to je paráda. Letos je asi budu muset oželet, u nás není nic, ani prašivka

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Taky mám po zásobách. Sice jsem z toho co jsem ten den nasbírala (půlka klasický plátěný tašky)nacpala většinu do mrazáku, ale taky to asi bude jediný co budu letos mít.....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: To máš pravdu, lesy nabízejí nepřeberné množství inspirací k focení.....

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky a náááádherné houbičky!! :) Před pár dny jsem našla pouze dva hřiby (to byl celý úlovek), ale byli to takoví obři, že z nich byla smaženice :). U nás houby asi letos neporostou, je to bída...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Víš co? To asi bude všude. Pořád nějak nenapršelo tak aby se ten les namočil.Holt se asi letos z houbama musíme rozloučit....

    OdpovědětVymazat
  12. Oči přecházejí Wendy, díky tobě se nemusím do lesa trmácet! Díky!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: No jo, ale tu krásnou vůni takhle neucítíš....

    OdpovědětVymazat
  14. Textový hříbek je stejně dokonalý jako ten opravdový poslední. U nás nerostou. Fotky z lesa lákají na procházku.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Prý se zas začínají objevovat. Tak se zas vydám do lesa a uvidím co najdu....

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky, Vendy, zaujala mě právě ta s flíčkem od sluníčka. I když byla hezká i v druhé verzi bez flíčku.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Mě se taky moc libila, tak jsem se jí snažila zesvětlit tak aby to bylo lepší ale zas neztratila moc na kvalitě.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....