20 září 2015

Do kraje širého .....



..... vás zvu v následujících
obrázcích. Jsou focené nad naší vsí a v místě
zvaném Mariánská hora kam jsme se s mužem vydali na
výlet na rozhlednu. Je to nějakých 25 kilometrů od nás,
nad obcí Horní Čermná. Ale o tom až v samostatných článcích.
Takže nejdřív ty naše panorama, samozřejmě z dráhou
skoro pořád v centru fotek .....










A přesun na Mariánskou horu. Tady vzniklo krajinovek trochu víc než bude tady,
ale při pohledech z rozhledny i spopisem toho co vlastně na nich je vidět.
Tady mne zaujal ten osamělý strom na obzoru .....







23 komentářů:

  1. Příroda je u vás moc hezká a taky se dá pěkně fotit už to vypadá jako kdyby měl být podzim přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No co jsem zatím slyšela od meteorologů, mělo by být i nadále hezky a teplo. Tak ne že by mi to vadilo . Takže by to snad slibovalo krásné babí léto ....

    OdpovědětVymazat
  3. Fredy Kruger20/9/15 13:33

    " Já nemohu žíti již v tomhletom kraji !

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tahle panoramata, lesy, louky, pole a polní cesty. Stýská se mi po dovolené.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tak já bych mohla taky cestovat do aleluja .....

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, měla by sis to zopakovat, až se listí zabarví.

    OdpovědětVymazat
  7. To máš fajn, že vytáhneš muže na procházku. To u nás nehrozí a samotné se mi moc chodit nechce.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné krajinovky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Tož ano, to není problém, zvlášť když ten protější hřeben je dost obydlen buky Dokonce jsem tam na podzim už byla a na blogu fotky byly, je to tam vážně úžasně zlaté. Na tu Mariánskou horu to bude horší, manžel má chuť na výlet tak jednou v roce a to už jsme absolvovali . A snad to i vyjde na chatu kde taky vládnout v lesích částečně buky.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Che, to má jen jeden záchvat do roka. Jinak ho nikam nedostanu....

    OdpovědětVymazat
  11. No jo, kraj oplývající strdím (ale co to je?)

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Co pomalu, docela rychle. Vidím to při každodenním pohledu z oken.....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Nemáš to s výlety zrovna jednoduché, Vendy, aspoň že se občas dostaneš na chatu.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: No nemám, ani tu na vsi není nikdo kdo by téhle posedlosti (výlety+focení )holdoval taky že by jsme šli do holportu....

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkná krajina i fotky..:). Už aby se to i pozdimně zabarvilo..:). Před pár dny jsem byla na horách, ale barev je tam ještě málo. Musíme si ještě chvíli počkat..;).

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: Já zas na to tak nepospíchám. Já ten podzim moc nevítám....

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Hmmm, to je škoda!

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: No, to jo..... ale Praha je pro mne mnohem přitažlivější.....

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní pohledy do kraje! To já rád

    OdpovědětVymazat
  20. [22]: I já .... a když to může být z vejšky  tak je to ještě lepší!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....