19 září 2015

Vodní modelky .....



Než se dostaneme k dalším
ucelenějším článkům z výletu který
jsme s mužem absolvovali 13.9. bude tu pár
různých témat a různých pelmelů z lesů, krajin
pár desítek kapkových fotek ze zahrady i pár plodů
z okolí polích cest ......

Dnešní modelky, vodní, jsou samozřejmě kačeny. Focené jak
tady u nás tak i na Kytínském rybnku.....














Ty od nás jsou velmi zvědavé a nebojácné protože si zvykly na krmení od chatařů.
Jak jsem seděla na břehu osmělila se jedna a vydala se ke mně.




19 komentářů:

  1. No jo, kachničky, to jsou krasavice!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak musím říct, že fotky jsou úžasný ale co je dokonalý, že jsou jim vidět nohy, tak čistá voda, neuvěřitelný

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně sis to se skvělými modelkami užila!

    OdpovědětVymazat
  4. Kačeny jsou pěkný, blbý je, že je zase na podzm začnou střílet.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To máš , Ilonku, pravdu. Jsou krásné a navíc je jich škoda, když je postřílí. Kačeny nejsou tak barevné jako kačeři, u nás jich je také vždycky na jaře hodně a pak se jaksi postrácí.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Tady spíš padnou za oběť nějakým predátorům.

    OdpovědětVymazat
  7. [2]: Ono to při celkovém pohledu na tu hladinu tak nevypadá ale je opravdu krásně čistá.

    OdpovědětVymazat
  8. [1]: Skoro jo, ale pak si to rozmyslela a šla zpátky do vody

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger19/9/15 23:58

    " Já nemohu  být vodním modelem !!"

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Vodní panna, jo. Ale vodní panák?

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkně Ti cérky zapózovaly, hezké fotky od vody

    OdpovědětVymazat
  12. Zdá se, že nejsou plaché. Hezky kačky zapózovaly.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Nejsou, jsou od malých kačátek zvyklé že je chataři chodili krmit. Nebály se ani Bobeše, za to on srabík jak viděl že kachna leze na břeh zdrhnul nahoru na hráz a tam v bezpečné vzdálenosti pozoroval tu obludu která ho chtěla jistojistě sežrat

    OdpovědětVymazat
  14. Kachny jsou krásní živočichové, pěkní jsou taky samci se zeleným zbarvením peří. Vždy mě pobaví, jak umí udělat stojku ve vodě a ven čouhají jen ploutve. Nikdy se mně ale nepodařilo to vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: To mě před dvěma lety na Petříně ano. Ty fotky jsou ostatně i tady na blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Fešandy! :) Ta, která kouká z trávy se mi moc líbí..:).

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Ta byla nejodvážnější, nebo nejvoraženější?

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Přesně tak! ) Vypadá na ranařku   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....