30 září 2015

Vyhlášení páté .....



Dneska si představíme vítěze
pátého kola soutěže O nej strom.
Příspěvky se sešly krom mého ještě dva a to
od poctivých a stálých zasilatelek, Hanky a Janky.
Vím že obě jsou pro každou špatnot a každá taková
fotovýměna je pro ně, tedy pro Hanku určitě, velká výzva.
A tak nebýt těch dvou a pak ještě Majky tak už dávno tohle zabalím.
I když to už se stejně chystám udělat.

A jak to dopadlo? Výsledkem 7:3 vyhrál .....

(Moje radosti)

A teď k budoucnosti projektu. Chcete pokračovat nebo ne?
Do konce zbývají jen tři kola a pak se rozjedou další sarálky, které se
pro vás ukázaly jednodušší. Pokud nechcete, projekt definitivně skončí.
Takže mi pište do komentů pro jakou alternativu jste.

5 komentářů:

  1. Vítězce moc gratuluji !

    OdpovědětVymazat
  2. Sakrální stavby nabízí větší možnosti, tam se občas můžu přidat, stromy jsou také pěkné, ale zdá se mně, že o nich napsat nějaký článek se dá jen těžko, proto je také menší účast.

    OdpovědětVymazat
  3. Jance blahopřeji, její dub i báseň si rozhodně zaslouží první místo.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, gratuluji k vítězství!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji. Vendy chystám se někdy do Kroměříže a chtěla bych nafotit ten pokřivený skloněný strom, co znova zakořenil a vyzvědět o něm více. na netu jsem nic nenašla, proto jsem ho sem ještě nedala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....