29 září 2015

Chlubit se, jó to je moje .....


..... ostatně to je vlastnost nás všech co něco
tvoříme vlastníma rukama. Ale vždyť i ty naše blogy
samy o sobě jsou takovým chlubením se co jsme dělali,
kde jsme byli, o co jsme přišli, ale je to chlubení milé a
mnohdy i velmi poučné. Jsme rádi chváleni, hlazeni po srsti
vrníme při četbě komentů blahem, protože většinou ti naši
nejbližší to nedělají. Nechválí nás, nebo jen s takovým despektem
v hlase řeknou pro klid v rodině : " No jo, dobrý no" a tak se chlubíme
jinde a jinak. Však on se najde někdo kdo nám řekne jak jsme šikovní,
jak nám to krásně jde a podrbá naše ego za ušima. A když ne, tak si
alespoň sami v duchu dáme pašana na rameno a řekneme si : "JO, JSME DOBRÝ!"

Dlouho jsem se tvoření nevěnovala nebo jen sporadicky, když mne
něco zaujalo nebo vyjímečně políbila múza. A když se náhodou stal
zázrak a někdo si něco objednal. Ale těch zázraků strašně ubývá
a tím pádem i já tvořím míň a míň protože mi tu toho zůstává víc a víc!

A tak jsem zkoušela třeba velké koule .....




Nebo půlkoule .....



Pro maminu jsem udělala k narozeninám trochu netradiční kytičku.
Ta kombinace bordó - champagne - bílá mne naprosto
okouzlila, netušila jsme že to bude vypadat tak krásně.
I tady jsem byla ale trochu napálená když se ozvala nevěsta
že by jich chtěla třináct na stoly a když jsme všechno
domluvily, já pomalu začala koukat co kde budu objednávat
tak mi napsala že jí výzdobu na stoly bude dělat maminka....
Někdy nevím, ale mám dojem že jak se řekne svatba,
některé (no skoro většina těch s kterými jsem měla co do činění)
nevěsty se začnou chovat jak po lobotomii ..... ještě že jsem
se do toho nepustila!


Ale dělala jsem taky jednu svatební i s výzdobou na auto, i když
s tou jsem měla trochu nepříjemností. Tedy víc než trochu. Nevěsta si
naporoučela a pak se už nikdy neozvala. Zůstala mi tu hotová kytka
a rozdělaná výzdoba na auto. Ta se líbila jiné nevěstě a tak jsem
jí dodělala a prodala jinam. Ale kytice pořád byla doma. Až jedna
rozumná nevěsta se ozvala že se jí moc líbí a že jí chce. Tak si už
našla svou nevěstu a pírko na klopu svého ženicha .....
Ó jak bylo skvělé mluvit s někým kdo zná cenu ruční práce,
nehledá to nejlevnější (většinou se to vymstí) a ví o čem svatba je
a co obnáší ......


K téhle výzdobě si ještě přiobjednala slečna jednotlivé mašličky na dveře.
Doufám že jim budou držet. Nalepila jsem tam přísavek co to šlo ....


I tenhle malý košíček na stůl byl na svatbu. Tady to bylo taky bez problémů.
Zadání žluto - bílá. Peníze na účtu okamžitě. To se dělá pak úplně jinak a
s radostí .....


No a tyhle dvě svatební nebo spíš jedna echt svatební a druhá i jako gratulační nebo
dárková zatím patří mezi poslední výrobky, skoro ještě teplé .....
A taky budou čekat jestli si je někdo vezme nebo ne.


Pro milovnice romantiky a vintage stylu







27 komentářů:

  1. Vendy, to co ti teď napíšu, není primárně kvůli tvému EGU, i když věřím, že se bude tetelit blahem. Jsi v tomto oboru génius. Tvoje výtvory byly krásné, vkusné, originální a precizně provedené vždycky, ale ty se pořád vyvíjíš. Je to prostě nááádhera. Zpeněžení - to je druhá stránka věci, kterou asi zná každá tvořilka - jen toho materiálu co na tom máš, k tomu hodiny trpělivé práce a hlavně vlastní nápady a i srdíčko v tom je...ale kdo to chápe? Jen sem tam někdo....

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuju . Právě že ta finanční stránka je dost, no, důležitá. Ty vstupy jsou přeci jen ne zrovna zanedbatelná částka..... ale přesně, kdo to chápe?

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, ty vážně umíš, myslím, že jsi v tomhle špička Katka Ti to krásně napsala souhlasím s ní, pořád se vyvíjíš a děláš krásnější a složitější věci Vždycky se k tomu vracím a dívám znovu Dneska je ruční práce špatně placená a málokdo to pochopí Klidně se chlub, však máš čím   

    OdpovědětVymazat
  4. Pošli ceník. Vánoce se blíží .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Ruční práce nikdy nebyla doceněná, nehledě na materiál, který je nutno koupit, ty hodiny práce, otlačené prsty namáhané klouby. Jen snad radost tvůrkyně  a pak i  zákazníka z konečného výsledku trochu vynahradí vynaloženou práci a čas.

    OdpovědětVymazat
  6. Jen se pochlub, je to krása a myslím, že nevěsty, které vydají za celou svatbu hromadu peněz, by měly právě tuto krásu ocenit. Prostě nešetřit na nepravém místě. Jsi v tomto opravdu mistr.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Vendy, asi mně nebudeš věřit, ale poslední dobou ( něco přes měsíc ) jsem na Tebe myslela a říkala jsem si, že bys měla dělat i něco jiného.A ejhle nové překrásné věci precizně zpracované jsou na světě Zrovna věci na svatby mě napadly, také váčky nebo pompadúrky na šňůrce na zápěstí třeba do tanečních, malé taštičky na kosmetiku do malé kabelky,malé peněženky na drobné, kroužky na příbory pro slavnostní stůl nebo na ubrousky, něco pro malé parádnice...Pásky na závěsy k nařasení, bílé křestní roušky apod. Jsi moc šikovná, budeš určitě mít plno nápadů a fantazie.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Tak věci na svatby jsem dělala už vloni, doteď je mám doma, šití zatím nemám v plánu, ani háčkování. Mám svůj e-katalog na mezinárodních stránkách, jsem i na prodejním portálu. To se ukázalo jako velice nevýhodné když nemám věc okamžitě k prodeji a to prostě nemám protože všechno je dělané na zakázku. Na Fler z určitých důvodů nechci. Svatebním salónům jsem napříč republikou psala a nabízela, ozvali se jen z jednoho s tím že mají své dodavatele a další nechcou. Oni si totiž většinu toho objednávají přes Aliexpres v Číně za pár šupů a pak si na to dávají 200% marži. A to by si na ty moje věci dát nemohli. Na blog to jak vidíš dávám a vlastně s tímhle mám i druhý blog. Zájem nula.....hlavně potřebuju vždycky něco prodat abych měla na materiál, já nemám nic dopředu nakoupené protože to za prvé není nic levného a za druhé co s tím když nic nedělám. Všechno je prostě záležitostí peněz na vstup a ty já prostě nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Milá zlatá, ty nevěsty jsou absolutně bez mozku. Natož aby něco uznaly.....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Jó, tak to máš absolutní pravdu. Ale je fakt že pak mám radost z radosti těch pro které to dělám....

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Ceník najdeš v menu pod odkazem Creativ ribbons

    OdpovědětVymazat
  12. Klidně a s čistým svědomím se chlub, protože máš čím, my tě tady zase budeme chválit, protože to, co ty vytváříš, to je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  13. Klidně se chlub, Vendy, protože takovou nádheru si nemůžeš, co říkám, NESMÍŠ, nechat pro sebe.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Neboj, bez zalohy uz se na stuhy ani nepodivam. Ta prvni nepodarena zakazka me poucila. Ono jsme byly totiz domluvene na platbe predem, delam to tak treba s koulickama , slibila ze to druhej max treti den uhradi a jak jsem na tu kytku byla natesena protoze to byla vubec prvni moje svatebni zakazka zacala delat uz dopredu. Ono totiz je ta vyroba tech kyticek je dost zdlouhava. Jenze pak se nejak prestala hlasit, trvalo ji dlouho nez se ozvala a pak prestala uplne komunikovat.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Vendy moc příjemně jsi mne překvapila Tvým tvořením to je tak něco úžasně krásného,a hlavně to že jsem neviděla konkurenci,Já kdyby byla naTvém místě tak rozhodím větší reklamu,hoď reklamu na flér na web  a taky na blog spot tam je hodně mladých lidí.Obvzláště před vánocema se to musí uchytit.Jenom toho prosím nenehávej !   Lu´dka

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Chválabohu, konečně jsi dostala rozum!   

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Jak už jsem psala nemám s prodedejem přesportály dobrou zkušenost, je to větší komplikace než když to dám na fb. Mám e-katalog na celosvětových stránkách. Svoje stránky na FB, blog kde taky mám všechno co jsem dělala, ale i když se ti může zdát že není konkurence tak se budeš divit. Je a hodně velká. Do toho se nasáčkujou cenoví kurvílkové kteří dělají jen za cenu materiálu a věci prodávají za třetinové ceny než ostatní. Na to lidi slyšej i když provedení je leckdy velmi tristní. Víš, lidi u nás pořád mají ruční práci za něco podřadného a navíc mají čím dál tím hlouběji do kapes a tohle jsou věci které si velmi rádi odpustí. Potřebujéí na léky, na jídlo, šaty, placení inkasa a pro radost si něco koupit tak na to už jim moc nezbyde.....

    OdpovědětVymazat
  18. [12]: Ty se ovcšem taky máš čím chlubit. Dortíky patláš skvělé a navíc máš cit pro improvizaci, ty umíš využít na tvoření se synátorama všechno co kolem sebe vidíš. To neumím zas já. Já ty možnosti nevidím nebo neumím vidět.

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, už jsem se dívala včera a skoro jsem nedýchala. Dotáhla jsi svůj um k dokonalosti.

    OdpovědětVymazat
  20. [19]: Tak chybky tam jsou, o tom žádná. Díky

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Děkuji , ale zase je fajn, že každý umí dobře něco jiného, kdyby tady běhali samí dokonalí, co umí všechno skvěle, to by byla nuda .

    OdpovědětVymazat
  22. Máš talent a estetické cítění vypěstované asi i fotografováním. Tvých výrobků je pro blog škoda, měly by být v katalogu nějakého prodejního řetězce, zaměřeného na beauty, fashion apod.

    OdpovědětVymazat
  23. [22]: Chyba je v tom, že tady mi to nevadí se pochlubit protože tu je spousta kutilek které se taky ručními pracemi zabývají. Ale prezentovat se někde jinde, někde se vnucovat nebo nabízet to je pro mne hodně těžké. To neumím a je mi to i trochu

    OdpovědětVymazat
  24. Vendy,je to geniální!! Ještě jsem neviděla něco tak dokonalého. Mělo by to jít na dračku a ne aby si někdo něco objednal a pak si to ještě dvakrát rozmyslel. Chápu, je to ruční práce, musíš si započítat práci a čas, ale taky je to neobyčejně krásné a naprosto originální.

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Mělo by, ale nejde.... a neobjednává si nikdo.....

    OdpovědětVymazat
  26. Ještě aby jsi se takovou krásou nepochlubila! Začíná to zavánět absolutní dokonalostí! KRÁSA

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Už několikrát jsem psala že od chlapa ta pochvala těší dvojnásob!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....