26 září 2015

Rosné po druhé .....



Než se z rozhledny přesuneme
na nedaleký poutní areál, dáme si zas dávku
rosných fotek. Ještě nějaké travní, ale i listové
nebo květové záběry. Další už budou čistě
jen záběry z růžových listů, tam
jsou ty kapičky vždycky nejzajímavější .....


















20 komentářů:

  1. Fredy Kruger26/9/15 10:34

    " Ač stan byl nad chýší postavený,

    OdpovědětVymazat
  2. Kapky jsou úžasné. Dovedeš je zachytit krásně, nejvíc se mi líbila asi růže - ale i ten obrázek pod ní. Krásné jsou i ty kapky s odrazem, to se tam opravdu povedlo zachytit odraz, nebo je to nějaká programová úprava?

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou moc hezké a ta s tou chlupatou nožkou je super V jedné dokonce září sluníčko U nás dnes konečně prší, třeba si taky zafotím, zatím jsem moc příležitosti neměla

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to kapičky jako drahokamy nebo perličky. Moc hezky jsi to vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ty vládneš skvěle slovem já zas trochu focením . Díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Ni, ni ..... žádná úprava ty odrazy tam jsou, proto jsem si ty kapky vybírala protože jsem viděla že tam jsou. Jen jsem musela doufat že to bude natolik kvalitní aby se dal udělat výřez aby to bylo vidět.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou pěkné ty kapičky na listech,nejvíce se mi líbí tá růže, to je skvost !

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Ještě něco chci zkusit až zas budou

    OdpovědětVymazat
  9. Šestka se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí a líbí moc, tohle můžu

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: Stejně budu o sobě a o těch fotkách pochybovat....

    OdpovědětVymazat
  12. [16]: To je ovšem správné, jedině tak se můžeš zdokonalovat.

    OdpovědětVymazat
  13. Velké kapky a malé, jako dospělí s dětmi, či zvířata s mláďaty :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tvoje kapičkování se mě líbí pokaždé ! Těžko vybrat nejhezčí   

    OdpovědětVymazat
  15. [19]: Tak ve své touze po dokonalosti se snažím seč můžu   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....