25 září 2015

Začínáme hlasovat po páté ......



A zas bych málem zapoměla. I když zase žádná
sláva. A tak jsem se rozhodla že tohle bude poslední vyhlášení
a soutěž O nej strom skončím. Jak je vidět téma opravdu bylo hodně těžké,
byť stromů je kolem nás dost. A tak se dnešní nabídkou s nimi loučím.

Jaká je nabídka ?

(VendyW)

(Sceneryphoto)

(Mé radosti)

16 komentářů:

  1. Bylo pro mě docela těžké se rozhodnout, všechny tři stromy jsou opravdu zajímavé. Zvolila jsem nakonec  Buk u rybníka, cítím z fotografií takovou příjemně pozitivní energii

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nejvíc líbí dub v Prostějově je zvláštní a krásný, zaujal mě už na blogu Mé radosti

    OdpovědětVymazat
  3. Tentokrát musím hlasovat pro dvojku .

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vázička na mne působí strom v Prostějově a moc se mi líbí verše k němu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych hlasovala pro všechny - škoda,že o nejde - jsou krásné....

    OdpovědětVymazat
  6. Dala jsem hlas dubu v Prostějově, to je úžasný strom a Janka k fotkám napsala pěkné verše.

    OdpovědětVymazat
  7. Každý má něco do sebe, ale  dub je dub

    OdpovědětVymazat
  8. Prostejovsky "svedok" je velmi zaujimavy. Keby som to vedel v tych tisicoch fotografii konecne najst: Mam fotku obrovskeho stromu v Curychu ktory vytlacil betonovy murik a zelezne mreze. Zabral tak cast chodniku. Majestatna rarita. Dnes neexistuje, ako cela ta rada stromov na Rämistrasse, padli rozsirovaniu tzv. Kunsthausu, hoci sam vyzeral ako nejaky umelecky objekt. (Ked konecne najdem, dodam "mimosutaze".)

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak to se opravdu těším a doufám že tu fotku najdeš

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: To ano, ale já mám ještě raději buky

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: To už je jedno, tak jako tak to skončím.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: On je to vlastně taky takový mnohostrom

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Jak myslíš, Vendy, ale jedná se už jenom o tři měsíce.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Vždyť se podívej. Minule dva, teď tři příspěvky. Přece nebudu prosit lidi ať fotěj! Mě je to líto protože si myslím že těch zajímavých stromů i přes to, že se nedobře fotěj je stále kolem spousty, spíš je už tak nevnímáme.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No jo, máš pravdu, tak se na to vykašleme.

    OdpovědětVymazat
  16. Přiznám se, že to hlasování nemám rád, všechno je pěkné a každé něčím jiným. Ale aby se neřeklo, klikl jsem na mnohostrom v Mníšku.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....