09 září 2015

Jak si prohlížet Prahu? .....



Prahu si můžete prohlížet různými způsoby .....
Pěšky, na kole, z tramvaje, autobusu, metra (tady ovšem toho moc neuvidíte)
parníku, auta nebo vlaku. Záleží na tom jak vycpaná je vaše peněženka.
Kdo má šrajtofli plnou a nekouká na cenu si může pronajmout některý z
dopravních prostředků podle vlastního vkusu, dobrodružnosti, šikovnosti nebo fyzičky.
Jak už delší dobu zazanamenávám vedou dvojkolky Segway, po nich to jsou
městská elektrokola, turistické prohlídkové autobusky, veteráni anebo
motovláčky. V jedné uličce a v jednu dobu jsem zazanamenala všechny tyto prostředky pěkně
za sebou. Rozdíl mezi fotkami je zhruba vždy tak minuta. Pěkně se mi naskládali
do záběrů Mrkající ......
Přiznávám že já bych asi dala přednost romantice veteránů, nebo dobrodružnosti Segwaye












A to by bylo z cesty proti proudu času v Praze vše. Tedy mám ještě pár kostelů
ale ty si chci nechat jako malý bonus do příštího ročníku sakrálek.
Vzhledem k tomu že tak moc často necestuju do jiných destinací než je
Litomyšl - Mníšek - Dobříš a občas Praha a jelikož litomyšlské kostely i ten mníšecký
už prošly letošním ročníkem musím začít plnit archív tím co se mi naskytne.
Je faktem že ty dva dobříšské jsem měla jen tak letem světem,
tudíž tam ještě mám rezervu, ale nejbilžší kostelní okolí jsem už
představila a tak si dělám rezervu už teď.....





21 komentářů:

  1. V Praze už hodlají segwaye zakázat http://praha.idnes.cz/praha-1-chce-zakazat-segwaye-bez-zakona-dx7-/praha-zpravy.aspx?c=A150907_2189815_praha-zpravy_bur Pokud jezdí po chodníku, tak je to dost nebezpečné, pro chodce Ale na cestě by nemusely nikomu vadit Já bych brala projížďku veteránem

    OdpovědětVymazat
  2. A mám to, jsem ve spamu

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Po chodnících moc nejezdí, spíš po ulicích, ovšem to mi připadá ještě někde nebezpečnější. Hodně jich bylo třeba v Petřínských sadech. Tam jsou ty cesty hodně široký tudíž tam moc nepřekážejí. Navíc mají s sebou vždycky průvodce kterej je drží zkrátka.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné pražské dopravní prostředky, mými se stává metro, bus a tramvaj!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vendy, tak jsem si početla za celý týden. Vidím, že sis to v Praze užila. Byla jsem týden u vnuček a neudělala jedinou fotku. Nějak nebyl čas

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych brala staré auto nebo parník, to je aspoň romantika, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Víš, že mne překvapilo, že už tam drožky není vidět? To by se mi líbilo a nebo ty veteráni.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: To mně taky, Ruži.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Kočáry jsou k vidění na Staromáku. Oproti třeba Vídni kde jezdí po celém městě, v Praze jen projíždí okolí Staromáku.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Mám dojem že kdysi jezdili i v okolí Hradu, jenže tam jsou tak úzké některé ty uličky že se tam asi špatně vešly. Navíc tam není tolik těch uliček k vidění jako okolo Staromáku kde ty kočáry jezdí.

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Tak je pravdou že by ti to některými těmito trvalo do práce hodně dlouho .

    OdpovědětVymazat
  12. No jo, v Praze je blaze. Tam se mají. To my venkované se musíme spoléhat na své nožičky.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: No a kdo myslíš že se tímhle vším vozí? Tůristi ze zahraničí. Čechy v tom najdeš minimálně. Já taky courám jen a jen pěšky a když už jsem uťapaná tak sednu na metro, autobus nebo tramvaj a jedu dom

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Vlastně máš pravdu, Vendy, vždyť jsem je tam viděla!

    OdpovědětVymazat
  15. To je super a asi bych volila stejně - segwaye nebo veterány. Obojí parádní!

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Akorát to chce mít tu nacpanou šrajtofli. Ona třičtvrtě hodina ve veteránu stojí 1500 Kč.

    OdpovědětVymazat
  17. tyhle dopravní prostředky jsem v Praze také potkávala. Uvažovala jsem, jak se asi jezdí na těch dvoukolkách a nevím, jestli bych to zvládla.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: No mě by to lákalo hodně to vyzkoušet. Je to závislé na pohybu těla. Předkloníš se jedeš rychlejc zakloníš a tím zpomalíš.

    OdpovědětVymazat
  19. Dvoukolky se mně líbí, jen nevím, jak se ovládají a zda bych udržel rovnováhu. V Praze mým oblíbeným dopravním prostředkem vždy byla tramvaj 22 od obchodního domu Máj k Pražskému hradu.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: No ovládají se pohybem těla, a vypadají dost stabilně Tak v centru taky jsou vlastní nožky nejlepší.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....