11 září 2015

A znovu západ .....



Dnešním článkem se opět vracíme na Brdy,
do prvních dnů mého druhého pobytu tady. Tentokrát
pobytu čistě relaxačního. Podle toho to taky vypadalo.
Ven jsem se z postele vykopala až když mi většinou došla baterka
v noťasu, na procházku si šla kdy se mi zachtělo, na zahradu jsem ani
nešáhla, tak ono stejně pořád byla zem jak beton a vydobýt z ní
plevel bylo zcela nemožné. Cpala jsem se dortama, a vařila si
jen samé dobrůtky. No že se to všechno projevilo na tom
že mi jsou trochu těsnější kalhoty je naprosto jasné....

Ale taky jsem si udělala výlet do vedlejší vísky,
k rybníkům a nafotila tam spousty už předpodzimně
vypadajících fotek. Kostel do archívu pro příští sakrálky,
jeden mnohostrom do nej stromu i nějaké momentky
pro různé pelmely..... a dneska to bude další z
brdských západů. Oproti těm minule foceným
jsem nějak podcenila posun času kdy sluníčko
zapadá a tak jsem šla na místo odkud
jsem fotila minule a málem jsem
nechytla nic. Ono se totiž to
sluníčko schovávalo už zcela
jinde ....















24 komentářů:

  1. Ta druhá fotka je moc krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, jak zapadá slunko, to miluju

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se mooooc líbí ta první fotka

    OdpovědětVymazat
  4. ... a znovu nádhera, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně to postupně vychládalo...

    OdpovědětVymazat
  6. západa prostě nemůžou zklamat, parádní fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, to bych u nás v poslední dny nevyfotila. Máš na co vzpomínat, že?

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky,východy a západy slunce mne fascinují.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Mě taky. A tak když mám místo kde se dají dobře fotit tak si to  užívám. Tedy spíš ty západy. Na východy jsem moc velkej spavec.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Od té doby jsem už další taky nechytila který by za to stál. A tady u nás už ani nemluvím.

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: To ano, jen na pět nezajímavých připadá jeden fotogenicky zajímavý.....

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Ono to dělá i změna módu focení. Ze "Západ" na automat. To barevně odpovídalo víc skutečnosti....

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Ten průhled z lesa kde je stín na tu paseku kterou, ale ještě není vidět mě taky vždycky dostal. Tvořilo to vždycky krásný kontrast a vypadalo to jak když to je celé zlaté....

    OdpovědětVymazat
  14. Jů, ten je krásný první fotka je úchvatná.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No vidíš, máme podobný vkus.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Však tenhle už jsem chytila na poslední chvíli! Taky už zapadalo o pěkněj kus jinde....

    OdpovědětVymazat
  17. Ten okamžik, kdy jde slunce spát a nebo vstává nezačne nikdy nudit. i když jsem slyšela že na malířských a fotografických školách je to už téma nechtěné, nás obyčejné nepřestane lákat a nepřestaneme se snažit ten okamžik zachytit. A nikdy není stejný, vždy se na obloze vykreslují jiné a jiné obrazy a světelná šou. krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. Západů není nikdy dost! Pokaždé je jedinečný

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: To ano, a když ho máš kde fotit .....

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: A při tom zajímavě a tak aby to hned upoutalo prohlížející nafotit východ či západ není zas tak úplně brnkačka...

    OdpovědětVymazat
  21. To už vypadá skoro na podzim.

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se zdá, že se Slunce schovává vždy napravo :)

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: To asi jo, ale podle toho jak stojíš.Kdybych stála opravdu přímo proti tomu slunci tak by taky zapadalo víc doprava....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....