13 srpna 2015

Pole posledního července .....


Den před odjezdem na chatu, jsem se šla s Bobešem
navečer projít. Bylo už příjemně i když sluníčko ještě svítilo docela dost.
Neodolala jsem a udělala pár výcvaků v pšeničným poli i řepkovým, který na rozdíl
od vedlejšího který se už sekalo ještě stálo. A modrá obloha dělala té řepce
krásnou kulisu.....









A pár mráčků na závěr ....








19 komentářů:

  1. Ta pšenice už je doslova černá, zaslouží si sklidit :) Moc hezký fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Však už nestojí..... teď tu jezděj s balíkama ....

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotečky a ta obloha je krásná

    OdpovědětVymazat
  4. Jak  najednou člověk v tom parnu

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ostré fotky, obilí je nádherné.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky ,prázdninové   

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Akorát mi stačili odvozit dřív kola slámy než jsem si stačila udělat fotovýlet.....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Díky za pochvalu . Nemáš novej a pekopanej kabátek na blogu? Mám dojem že jsem už jednou u tebe byla, ale nejsem si jistá. Když se tu objeví někdo nový tak se k němu podívám ale těch blogů ž je tolik že se i můžu mýlit

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Tady se vylilo předevčírem a bylo to fajn. Krásně se na noc ochladilo, takže se konečně dalo pořádně vyvětrat a ochladit barák. A nebyl to ani žádný šílený zvrhnutý sud, ale sice prudší ale vytrvalý déšť.Trochu to pomohlo na zahradě ale i tak to bylo málo, zoufale málo.....

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou překrásné snímky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Akorát že byli moc rychlý v úklidu slaměných kol a tohle navíc bylo jediné pole s obilím okolo, všude jinak byla řepka. A v těch vedrech se mi na to pole moc nechtělo jít fotit. Tak chápu to, co kdyby jim tam nedej bože něco čaplo tak by měli po slámě.....

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Vidíš, a mě se víc líbí ten oves. Doposud pokaždé když jsem ho fotila tak to bylo takové nezajímavé, nudné. Tentokrát mi připadá že má ta fotka něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Vedro na poli, to je děs, taky jsme si to zkusili.

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: A proto jsem to oželela a radši byla v bazénu dokud mám klid a všichni jsou z baráku. Od zejtra už nastane řádnej blázinec kterej se ještě po nedělním návratu manžela zvětší.....

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: To jsi dobře udělala, Vendi.

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi kompozice fotek od země přes klasy k podmračené obloze.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Když už mi to tu tak pěkně chválíš tak já ti zase na oplátku gratuluju ke dvěma velkým pochvalám na Srdci blogu ve dvou článcích.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....