24 srpna 2015

Dešťovky .... poprvé


Hurááá ....... třikrát nebo čtyřikrát?
Nevím ale asi za každý rok jednou takže čtyřikrát.
Tak dlouho mi totiž trvala jak se teď hezky česky říká
"revitalizace" záhonu. Tedy první, ta pracnější část.
Skládala se z toho že jsem vyryla všechny cibulky
tulipánů a narcisů, vybrala jen ty největší od
modřenců, vyryla a přesadila buď dočasně nebo
trvale trvalky a vyrývala a vyhazovala spousty plevelu.
A to vždycky postupně každý jeden rok. Ono
kdybych neměla kolem ještě tisíce zájmů, a vrhla
se na to tak jak letos, bylo by to už dávno hotové .....
Mám položenou černou tkaninu aby zabraňovala dalšímu
megabujení plevele jak tomu bylo v minulosti a čeká
mne zasypávání mulčem no a trochu náročnější,
zvlášť na peněženku, část a to je osázení.
Některé květinky se na své místo vrací, ale pořád je
spousty místa kam je potřeba dokoupit nové ......

Když už tak krásně pršelo
a děvčata spala, tudíž jsem je svým nadšením z deště nerozčilovala,
oběhla jsem si vždycky zahradu co by kde bylo k vyfocení.
Občas se něco zajímavého našlo a tak si ty úlevné dešťové
dny můžeme připomenout.Zvlášť když už zas hlasí tropy.
A zase budu mimo možnost se koupat. Jen snad už to proboha
nebude tak horký jak to bylo. S vodou to zvládám skvěle,
bez vody o dost hůř. No a jelikož pršelo dost, je i fotek dost.
Na dvě várky Mrkající .....













Ten déšť jsem měla dvojnásobně ráda, nejen že mi zalil zahradu a přinesl úlevu
i přírodě, ale že mi poskytnul možnost zas si jednou zakapkovat .....


20 komentářů:

  1. Krásné fotky, kapičkové mám ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kapičky jsou takové osvěžující, že? Hezké záběry jsi nafotila.

    OdpovědětVymazat
  3. Kapkové fotky mám moc ráda, nejkrásnější se mi jeví ta s fialovým listem, úžasná!

    OdpovědětVymazat
  4. Podle názvu jsem myslela, že jsi fotila žížaly, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: No jo, ale bez toho odbočování už by to bylo hotový a stejně bych měla čas  i na ty koníčky .... Tady bylo docela teplo ale strašně fouká.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To je sice pravda, Vendy, ale práce ti stejně neuteče.

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotečky - obzvlášť na těch růžích to kapkám sluší :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné....ale já se těšila na žížaly

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. Dešťovky už jsem dlouho nefotila. osvěžující fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní, i když já jsem po prvním přečtení nadpisu také očekával žížaly. Čtvrtý snímek je nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No jo, ale co by mělo bejt zajímavý na žížalách?    Já je snad příště nafotím, abych ukojila vaše touhy po nich   

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Tak já taky ne, proto jsem nadšeně vystartovala

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Až nějakou najdu tak ti jí snad vyfotím!

    OdpovědětVymazat
  14. Na těch záběrech se mně líbí, jak kapky s listem vůbec nesplývají a jsou jen jako kuličky na nich položené.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezký ;) Kéž by zase pršelo.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Tak tenhle tejden s tím určitě nepočítej, možná až od příští středy

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Jo, taky si říkám jak se takhle krásně udržej a neslejou ......

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Hurá, aspoň někdo kdo nečekal žížaly! Nebo řece jen taky?   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....