25 srpna 2015

Dešťovky podruhé .....


Dnešek se nesl ve znamení druhého a posledního
prázdninového přesunu na chatu. Zatímco
minulý byl pojat čistě pracovně, teď si teprve
po strašně dlouhé době dopřeju tady onoho
lenošení který tak miluju. I když cesta bylal ve
znamení zpoždění skoro všech dopravních
prostředků (aspoň to metro jelo na čas) a obav
jestli mne nakonec nechytne slejvák, protože
obloha bylo od nás až po Mníšek černá a plná
vodou nacucaných mraků. Někde pršelo po
cestě, jinde už si deštík odešel jinam, a tak
krom ostrého větru naštěstí větší úhona nebyla.
Teď ještě aby se vydařilo to, kvůli čemu jsem
také mimojiné volila zrovna tenhle poslední prázdninový
týden. Nechci to zakřiknout protože to budu vědět přesně
až zítra.......
Jak to vypadá podle předpovědi
deštík už se nám zase začne vyhýbat, tak ať se
osvěžíme do zásoby ..... druhý nášup
dešťových fotek. Ne žížal ! Mrkající















20 komentářů:

  1. Příjemné osvěžení. Všechny fotky super, ale ty kapky na červené růži mě dostaly. Růže mám nějaké objednané, i nový zvonek klubkatý, který mi manžel zašlapal. Ať tedy vyjde, to co nechceš zakřiknout. myslím na tebe s pivoňkou. nyní tedy budeš na chatě, tak počítám začátkem září je ještě možný termín. To už budeš doma? nebo mi dej vědět, až budeš doma.

    OdpovědětVymazat
  2. No právě, já čekala, zase žížaly Nádherné kapičky, ty je umíš zvěčnit

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherne fotky - voda je život- čistota.

    OdpovědětVymazat
  4. Další překrásné "dešťovky" Vendy, oči na nich můžu nechat.

    OdpovědětVymazat
  5. Když  jsem viděl nadpis a předtím četl o rytí záhonu, myslel jsem, že tentokrát půjde o dešťovky - žížaly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu osvěžující fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Kochej se, kochej.... dlouho nebudou

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dešťovky, jen co je pravda... Ta orosená růže má na sobě ty kapky nějaké studené... nějak mi podivným myšlenkovým pochodem připomněla námrazu...   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Já fakt snad budu muset nějaký žížaly vyhrabat!

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Budeš se divit, ale já už strašně dlouho pořádnou žížalu neviděla! Apo dešti  všude lezou jen slimáci. Dřív si pamatuju že když zapršelo tak se pro žížaly nedalo pomalu šlápnout.... však taky na chalupě jsme okamžitě s bratránkem vystartovali a sbírali je a pak hurá na ryby!

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: Asi možná proto, že bylo zataženo a tak ten snímek vypadá ponuře a může vyvolávat takový dojem.

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: No tak za ty tři dny a dvě noci co neustále pršelo se to trochu dalo do pořádku, ale ono ještě tenhle týden bude teplo a pak už by mělo být toho deště víc. Počkej, jak se nám po tom sluníčku a teplu bude stýskat!

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Áááááá, tak u toho prvního bych to ještě chápala, ale když jsem psala že je to nadvakrát, a že nejde o žížaly!

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, nejvíc se mně líbí orosená rudá růže

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Já to včera pořád podjížděla. U nás jemně mrholilo a pak až do Prahy a sem na Mníšek bylo vidět že pršelo krátce před tím než jsem dorazila. Teď už je solidní horko.....

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Když o tom tak přemýšlím, já taky ne, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná písmenka a kouzelné fotky

    OdpovědětVymazat
  18. Jů, jů a jůůůůůůůůůůůůů, dokonalý

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, Ty jsi mistr!!! Nádherné fotky!!!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....