22 srpna 2015

Čertův most .....



Jak je důležité mít filipa, tak o tom už psal Oscar Wilde,
ale jak je důležité míti sebou na výletě synka s jeho nerozlučným
chytrým telefonem a aplikací Mapy jsem se přesvědčila na našem
sobotním výletu. Na každém rozcestí mrknul a věděl. A tak jsme i
díky tomu objevili Čertův most. Je tedy umístěný velice zvláštně,
a to přes takové malé údolíčko, cesta za i před ním jako by nikam
ani nevedla, za to on sám má docela úctyhodné rozměry. A je postaven
z velmi zvláštního stavebního materiálu který z něj činí ne - li světový
tak alespoň evropský unikát určitě .....








Pokud něco má v názvu čerta, vždycky se podívejte kde nechal za sebou díru .
Určitě ji tam vždycky někde najdete .....



Tady můžete posoudit jak je velký. Synek měří 185 cm.


v následujívcím videu se o mostu dozvíte veškeré podrobnosti včetně pověsti,
která se k němu váže......


P.S. Pokud vás štvou, stejně jak mne, ty zatracený vyskakovací reklamy ze spodní
strany monitoru,tak si v Nastavení klikněte na Obecné a tam si zarolujte
až dolů, kde se skrývá propašovaná poznámka Zobrazení overlayové reklamy.
A tam si to odhlašte a bude pokoj.

P.S.S. Chtěla jsem se optat, jestli vám nepřišla do Zprávy autorovi v poslední
době nějaká nečekaná nabídka. Byla bych ráda jestli by jste mi napsali jestli
jo nebo ne. Potřebuju si něco ověřit.

24 komentářů:

  1. Žádnou nečekanou nabídku nemám, akorát asi před měsícem něco s umístěním reklamy, ale to mě nijak nepřekvapilo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak že tam někde je, to se dá dozvědět na info ceduli před vchodem do parku, ale není tam napsáno kde. To zjistil právě synek když jsme potřebovali ze tří cest vybrat tu která nás někam dovede. Ale nakonec to bylo vcelku jedno, dvěma by jsme k němu došli stejně. Díky. Já jen potřebuju zjistit jestli si ze mne někdo dělá srandu nebo je to vážně a seriózně myšlená nabídka. Podle situace to spíš zatím beru jako vtip. No uvidím jestli se ozvou a s čím ostatní.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vendy, krásná procházka. Materiál mě při pohledu na Tvé fotky napadl. Na Krušných horách se používal, ale na tak velký most ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná pověst o mostu, večer bych tam nešla My zase máme čertův kameň a díra tam taky je, vždycky jsme říkali, že je to od čertova kopyta Dík za radu s reklamou, už mi to taky lezlo na nervy

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Překvapilo mne jak je ta struska lehounká. On je jak jsme koukali na místa kde ty kusy odpadaly zřejmě v základu z opuky a tou struskou je jen vrchní vrstva.  

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Já na to přišla úplně náhodou že tam je propašovaná ta poznámka, protože tam nikdy nebyla. Vytáčelo mne to tedy neuvěřitelně. Naštěstí teď už nejsou na blogu žádné hejbací reklamy takže ještě že to šlo takhle vypnout.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To jsi fakt dobrá, že jsi na to přišla a poradila nám

    OdpovědětVymazat
  8. Ani ve snu by mě nenapadlo, že je most postavený ze strusky, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Mě připadalo při blížším zkoumání že má jen plášť. Kde byly ty vrchní kameny opadané tak tam byla vidět spíš opuka a malta v kteé byly ty vrchní kameny uloženy. A připadá mi to i když se člověk podívá do té díry že to je vyskládané z opuky. Ale nejsem expert a může to být i celé. To by mohl poradit architekt.

    OdpovědětVymazat
  10. To snáď nie je ani pravda! Predtým,  než som klikla na tvoj blog, bola som na tom mojom na príspevku s názvom Jarovská bažantnica. A v ňom mám fotky veľmi podobného kamenného mosta. No nie je to náhoda? Tento tvoj vyzerá však o niečo väčší a aj prostredie, v ktorom sa nachádza, nie je tak zarastené vegetáciou, takže sa ti dalo k nemu lepšie dostať s fotoaparátom.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No vidíš jaký můžou být náhody . Tenhle je taky tak zvláštně umístěný, z obou stran jen taková úzká pěšinka a najednou šest metrů širokej most! Je fakt, že je k němu vyšlapaná po straně cestička anebo se o kus výš dá vejít do té strže. Ale jinak vlastně tam taky nikde nic není, jen stromy a stromy.....

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný most, struska  by mě nenapadla ani náhodou. A nic mně nepřišlo.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Než jsem si před vchodem o tom mostu přečetla,tak jsem myslela že to je z nějaké vyvřeliny. A díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  14. Zprávou autorovi na blogu mi nikdy žádná nabídka nepřišla. Reklamy jsem (aspoň pro sebe) vyřešil najednou Adblockem.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Adblock jsem měla když jsem jela přes Firefox. Teď mám Google a tam jsem to nějak neřešila. Ono mi to zablokovalo ale i to co jsem třeba nechtěla. Teď jsem si vyskakovačky vyřešila takhle a další mi nějak nevadí. S tím už jsem se nějak smířila. Díky za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  16. Mně žádná nabídka nepřišla.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Tak já ho mám taky ale neumím ty mapy a plánovače a další vychytávky používat.

    OdpovědětVymazat
  18. pěkná památka i pověst. Vendy mě přišla nedávno do zprávy nabídka umístění reklamy na mém blogu a prý mám napsat, kolik bych si účtovala. jelikož jsem na blogu jako host, nejsme majitelem stránek, ale jen uživatel, tak jsem odmítla s tím, že zatím nemám zájem. I tak se mi zdá, že reklam tu máme až až a další nepotřebuju. jednak jsem tomu až tak úplně nerozuměla.

    OdpovědětVymazat
  19. Tu klenbu (název jsem už zapomněl) mívají vinné sklepy :)

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Tuším že valená se jí říká? No vidíš a Čerf psal že mu Adblock pomohl od všech, i od téhle.... no hlavně že se to dá takhle vyřešit.

    OdpovědětVymazat
  21. p.s.dík za tip na reklamu, já to nijak zatím nezkoumal, takže skvělé

    OdpovědětVymazat
  22. okopíroval jsem si tvůj kratičký návod na zbavení se reklamy, dal jsem ho na

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....