21 července 2015

Zatažený západ .....



Už podruhé jsem se těšila že bch
mít možnost si nafotit západ na místě kde by mi nic
nepřekáželo a už podruhé to bylo zas jen o mracích.
Byla jsem v minulém týdnu na jeden večer a noc u dcery c Litomyšli
a říkala jsem si že to mám jen pár minut na kopec odkud by se krásně
západ fotil. Jenže člověk míní a příroda mění.
Místo hezkého sluného dne den studený a zatažený. A takový byl i západ.
Zatažený, jen po několik vteřin vykukující sluníčko občas mraky
prosvítilo. Kvůli tomu jsem ani nešla ven a jen pár snímků
udělala z oken. Stále doufám, že se mi poštěstí tam
jednou nějaký pěkný západ nafotit .....












23 komentářů:

  1. ale mraky jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. U nás byl včera krásný západ slunce a já byla líná zajít pro foťák Už jsem z těch veder tak uondaná, že se mi nic nechce Už nám docházími voda ve studni, kytky jsou v ohrožení, kdyby tak sprchlo to by bylo žůžo

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné mraky, Vendy, ale nejspíš z nich ani nekáplo, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Mraky jsou moje slabá stránka,

    OdpovědětVymazat
  5. Mraky mají vždycky něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé snímečky. Ale působí na mě spíše pochmurně.   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Však taky bylo pošmourno pochmurno.....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To ano, ale proč vždycky když chci fotit zapadající slunko a ne mraky!   

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Taky je mám ráda a ráda je fotím.

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: A víš že jo? Ale někdy k ránu. Když jsem ráno v půl osmý šla s Matýskem naproti dceři když se vracela po noční tak bylo hodně mokro.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Ten déšť by opravdu byl potřeba jak sůl. Tráva už zase je na některejch místech spálená, ale to je tu každým rokem je nějaká míň odolná než na jiných místech. A záhony jsou taky už dost do hloubky suché. Bylo pár dešťů ale to byly přívaláky který toho moc nedaly. Jen chvíli a nic.

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: To sice ano, jenže já chtěla fotit naprosto něco jiného!

    OdpovědětVymazat
  13. [8]:To je právě to, co nikdá nemůžeš ovlivnit.

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé, mráčky, hned bych si dala pošmourno .

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Tak tu a tam jo, ale aby bylo tolik mraků že přes ně není vidět sluníčko to taky nemusím   

    OdpovědětVymazat
  16. Más pravdu ty mraky se honí a kde nic tu nic vždycky říkají na východě budou přívalové deště a nikdy to jsem nepřijde Ach jo Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Dneska je tu pod mrakem to ano, ale nic dramatického. Z toho asi nic nebude ....

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: Závidííííím!!!   

    OdpovědětVymazat
  19. Náhodou ty první tři snímky mají takovou dramatickou atmosféru jak z anglických nebo severských detektivek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....