22 července 2015

Šplouchnutí sedmé .....





Sedmé fotošplouchnutí je dnes o "divoké zvěři". Pořád jsem si říkala
co na ten sedmý úkol vytvořit, ale nakonec se mi tak nějak pár fotek sešlo.
Nečekejte nějakou opravdu dravou zvěř, ale Mikovo zadání to splňuje.
V sobotu navečer, když se trochu ochladilo jsem vzala Bobeše na
procházku. Došli jsme k přehradě a stejně jak minule tam seděly
u břehu kačeny s mladejma. Jsou už zvyklé, protože je tam choděj
krmit chataři. Tentokrát ale už neutekly daleko a tak jsem si s Bobešem
sedli na lavičku a pozorovali je jak se pomalu vrací a na břehu si dojídají
svou véču. Bobeš je v klidu pozoroval a tak jsem měla čas je trochu
nafotit. Jsou tam hejna dvě, jedny starší a větší a jedny
menší. Musím říct že ty menší byly oraženější a odvážnější .....








A když jsme v neděli grilovali tak se v altánku objevil tenhle soumračník




24 komentářů:

  1. Kačenky jsou šikulky a ty taky. Toho soumračníka by naše kočky honily jako divé

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Podle Mikeho pravidel . Divoká znmená žijící volně v přírodě. Nevztahuje se na zvířata chovaná doma a tak to nemusí být zrovna žádná šelma potkaná kdesi v lese

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, to ty naše taky .....

    OdpovědětVymazat
  4. Bobeš, co by skoro padesátník, klidně pozoroval.    A VendyW lovila divokou zvěř. Pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. Voda, voda.....Kéž by trošku zapršelo. U nás je večerní zalévání zahrady hodinový obřad a už nás to vůbec nebaví.   

    OdpovědětVymazat
  6. [9]:Tady nepršelo, ale díky těm pár přeháňkám minulý týden je tu ještě trochu namoklo. Kytky to zatím zvládají na záhonech s minimální závlahou a jediné co zalejvám jsou fuchsie. Jen tráva na zahradě je už někde spálená, ale to je tu každý rok když je pár dní sucho a horko.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: No otočili jsme si to

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné snímky, Vendy, kačenky jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  9. [12]: Sice jsem tak trochu zalajdačila, ale myslím že se to i dá

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný ale že jich tam je

    OdpovědětVymazat
  11. [15]: To ano, jsou tam pěkná hejnečka.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]: Takže tygr nebo lev v zoo by zadání nesplňoval :)

    OdpovědětVymazat
  13. [17]: Nee, zvířata ze ZOO neplatí

    OdpovědětVymazat
  14. Kačeny jsou odvážné, že se nebály Bobeše.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem měl nafocené kačenky, ale pak jsem si zvolil šplouchnutí jiné...zadání splněno určitě je, ta divokost je tam myšlená spíše jako nadsázka. Prostě živočich ve volné přírodě, je jedno jaké velikosti či děsivosti...

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Myslela jsem že se mi podaří něco onačejšího, ale nemám teď nějak čas na běhání po lese..... ostatně ani na zveřejňování fotek. jsem momentálně na mobilním připojení a to je v lesích docela vopruz.

    OdpovědětVymazat
  17. Soumračník má krásné jméno.

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Je to vůbec zajímavý motýlek, nejen jménem

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....