24 července 2015

A už je doma ......


..... a doufám že mi chvíli vydrží. I když já mu dávám
pěkně zabrat, to je pravda. Na to musí mít jeden sakra výdrž!
Abych ovšem nebyla zas napadaná za to že jsem nějaká Messalina
či něco jiného podotýkám že se jedná o objektiv. O můj (snad) opravený
objektiv. Kdybych nebyla stará škola a nebyla zvyklá při reklamaci posílat
věci posílat komplet, už bych ho měla dávno doma opravený a bez nervů.
Takhle jsem to holt stihla na poslední chvíli ale stihla a byl uznána chyba
na objektivu a ne že to je foťákem kterej má po mém předloňském
pádu naťuknutej roh. To bylo totiž první vyjádření servisu na mou
reklamaci. Nic, nezájem o to že jsem psala že se jedná na 99% o
vadu objektivu. Kdepak, nikdo se nenamáhal to vyzkoušet.
Foťák je odřenej tak to je chyba moje a reklamace se
neuznává. Takže jsem se naštvala a napsala nové
vyjádření s tím, že čtvrt roku focení s jiným
objektivem se mi žádná závada neprojevila
za to dotyčnému který měl foťák v cajku
a měl můj objektiv to zlobilo taky.
Takže tím už se zabývali a
nakonec i opravili .....
Ještě v záruce ....
Díky bohu.....



Fotopříspěvek bude tentokrát přímo jmenovitý.
Pro pana Al Mana a jeho lásku k lineckým kolečkům.
a potažmo rybízovému džemu. Letos se krásně urodilo!
Focené tedy v mezidobí mým starým leč stále dobrým šroťáčkem.
Ale velmi těžce jsem u něj postrádala manuální ostření
a vidění foceného. I když na zrcadle už jsem v hledáčku
s dioptriemi taky nadoraz a mám už trochu problémy
na šroťáčku jsem fotila opravdu už jen odhadem anebo
se trápila focením v brýlích což byl pěknej vopruz.
Alespoň pro mne.




Já tedy džem nedělám. Po letech kdy jsme doma žádný jiný neměli, protože
na chalupě se rodil rybíz v přebohatých úrodách tudíž se ani nestíhalo
konzumovat a tím pádem se ani nesmělo kupovat nic jiného mám
téhle pochutiny plný zuby. U nás se dělá jinačí mňamka. Falešné brusinky.
A ta zas mizí takovým fofrem, že na to aby mi vystačila na déle než půl roku bych
potřebovala rybízovou plantáž! Naštěstí vypomáhá mamča s její sklizní
takže se můžu dělit i s dcerou.




18 komentářů:

  1. No, sláva, tak to nakonec s objektivem dobře dopadlo, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: No ono to bude asi znít směšně že se chlubím bůhví jakou úrodou, ale měla jsem ze dvou takových malých keříků 3 kg.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Proč by to znělo směšně, Vendy?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Je to v tom článku, falešné brusinky

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Aha, tak to už vím.

    OdpovědětVymazat
  6. Pan Al_Man děkuje přeuctivě.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Že vašnosta nemá za co

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobře, že ti reklamaci uznali, dneska se člověk nesmí nechat odradit Krásný rybízek, ja z něj dělala marmeládu v úterý Mám ji jenom na linecké a na koláčky plněné tvarohem, ji dávám nahoru pod posypku Brusinky bych taky mohla příště zkusit

    OdpovědětVymazat
  9. Aspoň že to uznali. Můžu se zeptat (klidně do mailu), která že to společnost dělala takový problémy s první reklamací? Zajímá mě jak značka produktu, tak obchodníka ;)

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Zarucni servis Nikon v Praze. Tak videli nabouchnutej roh fotaku a bylo jim vsechno hned jasny. Mozna ze kdybych napsala hned poprvy ze jsem fotila tech ctvrt roku z jinym objektivem a nedelalo to tak by to asi taky zacli zkoumat, ale takhle to pro ne byla jasna vec. Mechanicke poskozeni aparatu a basta fidli zadna zarucni oprava .... na linecky bud rybizova nebo merunkova. To je pro me spica

    OdpovědětVymazat
  11. Je potřeba se nedat, oni vycítí, když někdo cukne!

    OdpovědětVymazat
  12. Vše dobře dopadlo, i když to stojí nervy, vid´? Rybízu letos bylo hodně, a bud´ ráda, brusinky zmiznou a budeš čekat na další úrodu.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Na naše velikosti keříků určitě . Od mamči taky něco bude, takže snad letos bude brusinek opravdu dostatek. Počítám že jestli ho bude hodně, tak bych si na to linecký pár sklínek džemu udělala.

    OdpovědětVymazat
  14. Rybíz na chalupě rodičů choti taky máme, ale ten tvůj je zvláštní tou sytou tmavou barvou. Ale možná je to jen nasvětlením nebo stínem.

    OdpovědětVymazat
  15. Já ho mám ráda, ale pálí mě po něm žáha.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Taky ho nemůžu sníst moc, ale třeba na koláči mi už nevadí.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobře, že ses nedala. Člověk se nesmí hned vzdávat.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....