20 července 2015

Začínáme hlasovat potřetí .....



Tedy, už jsem si myslela že tentokrát zůstane
jen při jednom příspěvku. Ono opravdu jsem asi zavařila
nejen sobě ale i vám tímhle tématem který mi připadalo docela lehký.
Jak je vidno není ..... nakonec se sešlo na poslední chvíli ještě
pár zajímavých příspěvků takže i tentokrát máte na výběr.

A to z těchto .....

(VendyW)

(Sceneryphoto)

(mish - mash)

(mé radosti)


10 komentářů:

  1. Když ony ty stromy jsou zajímavé všechny.

    OdpovědětVymazat
  2. K hrušni v Litomyšli mám osobní vztah, takže jsem jí prostě musela dát hlas, Vendy.   

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně těžké rozhodování! Všechny malé, velké i obří stromy jsou krásné a zajímavé. V jejich stínu se stydím, že nejsem štonc něco do soutěže poslat...

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Ty jsi jí vlastně tak tuším fotila, že?

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasoval jsem pro hrušku, stojí tam tak opuštěně a v sousedství zámku si ji nikdo nevšimne.

    OdpovědětVymazat
  6. ...mě nejvíce dostaly Okrašovické lípy.

    OdpovědětVymazat
  7. Dala jsem hlas Haničce, všechny příspěvky jsou super, stará hrušeń a její vzezření, podtrhnuté černobílým zabarvením, sekvojovec, který se jen tak neuvidí, meruńka, obsypaná ovocem, ale lípy od Hanky se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Však je to náš národní strom a navíc velmi krásný!

    OdpovědětVymazat
  9. Tentokrát mě nejvíc okouzlily lípy, takže hlas jsem dala č.2

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....